Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se v autě moc nekochám, to spíš na kole, ale váš článek jsem slupla jako malinu. Milé a zábavné počtení.

0 0
možnosti
Foto

To je milé

I když já raději stotřicitku, tedy na dálnici

0 0
možnosti

... ale pak se nemůžeš kochat. Byť sebekriticky podotýkám, že na dálnici se řidiči nemají co kochat, nýbrž se plně soustředit na jízdu.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, pobavils a to je dobře. Moc zdravím!

0 0
možnosti

Rád. Pozdravení opětuji!

1 0
možnosti

Nemám rád třicítky. Protože nesmyslně zdržujou a ve výsledku pročouděj víc než za padesátky. Fyzikální zákony neošálíte.

Dnes jsem šel kamsi kolem gymplu a shlédl jsem na lavičce dva pokuřovavší (snad jsem ten gramatický tvar nezvoral) hochy (snad odmaturované?), z nichž jeden říkal: Jsem rád, že už nebudu mít fyziku. Při vašem článku se mi vybavilo, že tento mladý pán by mohl být dobrým kandidátem pro třicítkového aktivistu. Fyzikou opovrhuje, tedy by snadno mohl nosit prapor nemocného rozumu, pokud se nechá ukecat jinými podobnými.

2 0
možnosti

a víte, že marně vzpomínám, zda mě třicítka vlastně někdy zdržela, tedy tak, že to mělo na něco vliv?

A s tou fyzikou: já si kdysi ve škole od ní taky oddechl. To jsem ale ještě netušil, co mě následně čeká u mechaniky, termiky a elektroniky ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,67
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik