Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^

Kdyby tam nestaly ty ohyzdny panelaky, treba by slo dohlidnout i do tech Alp

0 0
možnosti
Foto

Zdeňku,ty pohledy jsou mi známé,švagr bydlí na Ladech v7.patře.:-) Takhle ta Lípa vypadá celkem hezky,že?R^

0 0
možnosti

Ta fotografie s barevnými paneláky mi připomněla scénu z pohádky Krtek ve městě, pan Miler tehdy předešel dobu a vyobrazil je do růžova, do modra...tehdy nám zpestřil panelákovou šeď. A vida, stačí jeden výšlap na Hůrku a šikovný fotograf a máme tu barevné sídliště jako z Krtečka!

Nicméně, ta pohádka byla poměrně smutná...těžko napsat, zda udělá člověku radost, když po výšlapu zří paneláky...ale ta zeleň v pozadí nám dává jistou naději, že ještě město "dýchá" :-)

No, hlavně, že Vy jste to udýchal, takže je tu naděje na další výšlap..??;-)

Hezkou neděli přeji. Dnes nevařím, dnes čumím do počítače a dělám neviditelnou..;-D

0 0
možnosti

Ale vařím já! :-) (krůtí řízečky s žúžovou bramborovou kaší a okurkem)

Děkuji za hezkou připomínku - třeba v Neználkovi bývaly taky všelijak "barevné domečky" ... čert vem paneláky, já se šel pokochat trochu vzdálenějšími obzory. Tak taky hezkou neděli!:-)

1 0
možnosti

Moc pěkně povídání i dokumentační fota!

Zkrátka super nedělní čtení!:-))

Díky, Zdeňku!

1 0
možnosti

:-)A to jsem ještě dnes nebyl venku - pročež to jdu po obědě napravit

1 0
možnosti
Foto

Mám takovou svoji Hůrku, respektive Velkou Skálu, a je z ní vidět na půlku Prahy. A neznechutila mi to místo ani vzpomínka na neoblíbené přespolní běhy, už jsem Vám je odpustila, pančelko Zelinková.

Moc pěkný povídání! :-):-):-)R^

2 0
možnosti

(smajlík skromné úklony):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,45
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik