Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)VR^ pěknou neděli, Zdeňku.

0 0
možnosti

Děkuji Šárko, a Tobě krásné pondělí:-)

1 0
možnosti

Dobře napsáno. ;-DR^

1 0
možnosti

Mně to přeposlala žena. Důvod nechápu, protože jsem nakupovací superman. Z toho důvodu papírového taháku nemaje, domů přinesu vždy to podstatné. Pivo

1 0
možnosti

Ale můžete říci, že jste nešel do krámu zbytečně.

0 0
možnosti
Foto

V případě, pokud má mobil (na jehož displej jeho majitel neustále mohutně čučí) větší paměť než on sám, potom stačí číslo /shodné s tlačítkem zboží na váze/ u cenovky si vyfotit a po úmorném dostavení se k váze si tento údaj zobrazit - a začít konat. Tedy položit pytlík na váhu, na váze zvolit podle druhu druhu plodiny "Ovoce či Zelenina" a klapnout prstem na políčko s příslušným číslem. Zavčasu s postřehem samolepicí etiketu, aby nám nespadla na zem, šikovně chytit a ihned nalepit na spodní stranu pytlíku. Jde to snad nějak jinak?;-)

0 0
možnosti

Tato metoda je u mne nerealizovatelná, neboť tolik činností logicky na sebe navazujících nezvládnu. Kromě toho, nevzpomínám di, kdy jsem si naposledy v magormarketu vzpoměl, že jsem nezapomněl doma mobil.

0 0
možnosti
Foto

I35v38a89n 72M55a25r23e89k

25. 8. 2019 9:35

Věřím, že příštím tématem p.Šindlauere budou automatické pokladny, kterým se velkým obloukem vyhýbám. ;-(

1 0
možnosti

U těch jsem byl jen jednou asi před třemi lety a měl jsem pak asi tři neděle vadu řeči.

2 0
možnosti

Ano, vše co jsi napsal, je pravda.

U nás nakupuje muž, a se zeleninou, kterou je nutno vážit, se nezdržuje:-) Navíc k ní má negativní vztah. Snad kromě cibule. Nakupuje zásadně maso, a v tom se docela vyzná. A buď je balené, nebo vážené u pultu :-)))

Díky za nedělní dávku člověčiny!

1 0
možnosti

Čili, Tvůj muž je zcela normální.

0 0
možnosti

Ano, vše co jsi napsal, je pravda.

U nás nakupuje muž, a se zeleninou, kterou je nutno vážit, se nezdržuje. Snad lromě cibule. Nakupuje zásadně maso, a v tom se docela vyzná. A b

0 0
možnosti

Toto se splašilo, a "odešlo" předčasně.

0 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma. Jen bych dodal - nějaký " Hujer " by mohl postávat i u cívky s igelitovými sáčky u pečiva !! Vždy tam uvíznu a marně se snažím foukáním , mnutím mezi prsty a pod sáček otevřít.....

3 0
možnosti

Já jsem pár let pracoval ve firmě na výrobu sáčků, čili alespoň v jejich otevírání vykazuji jistou zručnost.

0 0
možnosti
Foto

Jo, nejlepší je, když se ta věc jmenuje na váze trochu jinak, než v regálu. Je to ta správná cibule (banány)?

A nebo to jen najít, té zeleniny tam je několik stránek, ovoce taky.

Dobře to měl jeden čas Globus: u každé položky bylo číslo (třeba mrkev 932) a na váze se dalo buď listovat obrázky, nebo naťukat to číslo.

A zmateny jsou často i ženy.

2 0
možnosti

Ovšem nesmí být více než jedna položka, poněvadž víc čísel si cetou k váze nemohu zapamatovat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik