Diskuse

Slastné usínání vlakové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Vy jste mne opravdu pobavil.

Já zaspával při cestách ze zábav a sem tam to bylo na celé dopoledne.

Maminka se naučila mé nejpozději nahlášené časy návratů přijímat jen jako orientační (jasně, občas v tom byla nějaká holka).

Dík, že jste mi to připomněl. :-)

0 0
možnosti

Strojvedoucí jel "reži" pro vlak do stanice Kúty. Měl přestoupit v Břeclavi, ale usnul a probudil se ve Vídni! Stálo ho to 2000 Kč na prémiích. Rakouskému průvodčímu vysvětlil, co se stalo a ten ho nechal dojet bez jízdenky do Břeclavi. To by se v dobách předschengenských stát nemohlo. :-);-D

0 0
možnosti

Ale zase by to možná měl levnější, byv vysazen v Hohenau :-)

0 0
možnosti
Foto

J11a33n34a 73M66a49j28o27v74á

30. 7. 2017 10:38

To je zase počteníčko milé, děkuji :-)

0 0
možnosti

Prosím! :-)Vono i pro mne to bylo zábavné psaní, lépe řečeno datlování.

1 0
možnosti

Ano...vzpomínám:-) Co by náctiletá studentka jsem usnula ve vlaku z Mor. Budějovic do Znojma. Vstávala jsem o páté ráno, v 6.20 mi jel vlak do MB, na vlakové nádraží jsem šlapala 2 km. Po skončení školy jsem jela do Znojma za sestrou a protože jsem byla z brzkého ranního vstávání, výšlapu a náročného studia táááák unavená, po cestě jsem usnula. A to tak, že jsem chrápala s otevřenou pusou ;-D Probudil mě až fešný pan průvodčí, takže jsem se slastně prospala i probudila;-)

0 0
možnosti

No, náročné studium ... v posledních letech mívám tak náročná studia, že usnu už při třetím nepravidelním slovesu v učebnici! :-)

2 0
možnosti

Zdeňku, tento blog je pro mě slastné nedělní probuzení!:-))

To je milé počteníčko!

Díky!

0 0
možnosti

Inu, jak nespravedlivé: čtenáři se těší slastnému nedělnímu probuzení, zatímco chudák autor byl donucen drahé polovičce doručit snídani do postele...

1 0
možnosti