Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ono se zase něco najde, hlavně ať nám nezakážou smích, to by byl pro mě trest;-DZdeňku, zdravím a přeji fajn start do nového týdneR^

0 0
možnosti

Děkuji, přeju Vám rovněž dobré počínání:-)

1 0
možnosti
Foto

R^zákazy jsou od toho aby byly porušovány-zakázané ovoce chutná nejvíce:-)

1 0
možnosti

Já tedy nevím, co se ještě zakáže, ale už to rozhodně nedělám!:-D

Není nad nadčasovost!:-))))

Zdeňku, pěknou neděli a dík!

0 0
možnosti

děkuji; tak aspoň hezký nedělní večer, když už jsem sám do teďka byl venčit se

1 0
možnosti

Vašnosta se může vymlouvat jak chce, ale nebude mu to nic platné, protože neznalost zákonů neomlouvá.

0 0
možnosti
MP

Zakazuje se - koukat do lesa. Mohlo by to stresovat veverky v jejich milostném životě.

1 0
možnosti

no, spíš aby to nestresovalo koukajícího ...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik