Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J32a23n 80P27a44l25l40a15s

11. 6. 2017 22:44

Dobrý večer, skvělé čtení. Ale každý přece ví, že práce snů je manekýn továrny na šprcky. Tedy ne pro mě, mně jsou všechny kromě indonéských všechny velké.

2 0
možnosti

Dobré ráno. Samozřejmě, že výsledek konfigurace není ničím překvapivým - ovšem nyní to máme podepřeno moderními technologiemi;-)

2 0
možnosti
Foto

Práce snů vypadá svým popisem velmi zajímavě a jistě by oslovila širokou škálu uchazečů. Otázkou zůstává, kdo by vedl vstupní pohovory na straně zaměstnavatele. Ale o tom až někdy jindy.

0 0
možnosti

:-)R^

...zdraví Mirka Dušín ( ová );-)

1 0
možnosti

A zase super nedělní ráno se Zdeňkem!:-))

Jsem se dostala ke čtení až teď, protože i naše domácnost je obdařena pádným argumentem, tedy válečkem. A takový make-up nepotřebuji. Modrá nefrčí.

Ale moc pěkně sis tu práci "namaloval" :-)) Jo, to se pozná skromný, nenáročný člověk:-D:-D

1 0
možnosti

já jsem tak skromný člověk, že leckdy ani nechci vůbec nic, poněvadž si nevzpomenu, co jsem chtěl chtít ...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,16
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik