Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nic jsem nečetl a karmu jsem stisknul omylem, když jsem se snažil kliknout na reklamu nabízející motorovou pilu za mimořádně výhodných podmínek. :-)R^

1 0
možnosti

Vidíte - to je tak, když si s tím klikáním nedáte vodraz! Takhle mi nezbývá, než poděkovat.:-)

mimochodem - pilu? Já tam právě mám nějaký kabelky a džíny pro miminka ...

1 0
možnosti

Nevím kterého Černocha máte na mysli. Já znám jen jednoho a byla to kniha, kterou chtěl každý student strojařiny Pan profesor Černoch byl vyhlášenou kapacitou a spíš se jeho kniha vůbec nedala sehnat.

0 0
možnosti

Ano, toho mám na mysli. Jak před rokem 1990 býval k dostání, to už si nepamatuju, já ho kupoval v antikvariátu.

0 0
možnosti

ba přímo podvratný živel

0 0
možnosti

Nevím, jak moc je tento blog založen na reálné příhodě.. Ale toto je reálné až moc http://prasek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=594282

1 0
možnosti

jde o spojení dvou reálných příhod; tu první absolvoval kdysi kamarád, tu druhou já, když jsem si se známým knihkupcem udělali prču.

1 0
možnosti

a navíc mám čárku do odboje, byť ještě není oficiálně definován:-)

6 0
možnosti

A ještě se smí používat sbírka příkladů středoškolské matematiky pana Bělouna ?

4 0
možnosti

je-li ideologicky nezávadná, pak ano. Však ono se na ni něco jistě najde...:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,16
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik