Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já znám jednoho chlápka, co měřil dva metry šedesát jedna

(byl to krejčí a přesně tolik látky potřebovala moje babička na šaty) :-)

3 0
možnosti
Foto

Nicméně abych navázal na svůj předchozí komentář. Před mnoha a mnoha lety, kdy má dcera chodila teprve do školky, se jednou "chytla" s nějakým klučinou a pustili se to vzájemného trumfování. A když dcera nevěděla kudy kam, vynesla rovněž kartu k nepřebití, protože pronesla (jako správná ženská nahlas a zřetelně, aby to slyšela celá školka): "A můj tatínek ví VŠECHNO!!!"

Takže od té doby musím každý den přečíst minimálně jednu encyklopedii.

1 0
možnosti

Hm, tak to jsme dva, kdo víme všechno. Akorát já už si skoro nic nepamatuju ;-)

2 0
možnosti

PARÁDA!R^ Ta konverzace nemá chybu!;-D;-D;-D Moc pěkný!:-)

(připomnělo mi to rozhovor sestry se sousedovic klukem, kdy se "vytahovala", že nám "uteklo" kakao:-), a on trumfoval: heč, a mě kousla včera v ZOO lama!:-))

1 0
možnosti

Tak to je opravdu argument. Ja bych mohl kontrovat leda tak kousnutím čivavou nebo andulkou.

1 0
možnosti
Foto

Si vzpomínám, že sousedovic kluk ze čtvrtého patra měl, zmetek jeden, trumf k nepřebití:

"A můj táta je domovní důvěrník!"

Jen nikdy jsme se nedověděli, co se vlastně za souslovím domovní důvěrník skrývá.

0 0
možnosti

Kolego, po delší době zdravím a děkuji za příjemné počtení při čekání na upečení bůčku v troubě ;-) ( to je ale věta, co? ;-D)

Hezkou neděli přeji :-)V

1 0
možnosti
Foto

Mám vás k nedělní kávě místo čokoládky :-) R^

0 0
možnosti

to si musím doplnit do životopisu, že jsem také náhražkou čokolády. Ale opatrně, jsem poněkud tučnější.:-P

0 0
možnosti
Foto

Dobrý, ale ta bardotka z libeňského depa byla vždy zamračená;-D. A že jsem se jich tam naopravoval:-/

0 0
možnosti

já vím - ale kvůli pointě článku jsem musel trochu zhřešit. Snad to libeňští pro jednou přežijí.:-P

0 0
možnosti
Foto

To je hezké v neděli k ranní kávě, díky!:-)R^

0 0
možnosti

rovněž právě ranně kafuji, tah přeju hezký den:-)

0 0
možnosti

mimochodem, můj hlavní spojenec na písku býval Zdeněk Svoboda ...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,16
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik