Diskuse

Jak jsem žádal o dotaci na nové čuňasky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Asi ano, mám rád mládí i ve stáří.:-)

0 0
možnosti
MC

Omlouvám se. Nepatří sem.

0 0
možnosti
Foto

Tak, pane kolego. A máte po čuňaskách! R^

1 0
možnosti

tím pádem se nemohu dostavit do práce - ale i na úřad práce to mám docela daleko ... tak já nevím.

0 0
možnosti
RE

Zkuste "Crowdfounding":-)

0 0
možnosti

Doplňuji odpověď úřadu, a žádám neprodleně foto čuňasek, které samože mělo být k žádosti o dotaci přiloženo!:-D

Co ty bys všechno nechtěl?;-DR^

2 0
možnosti

to by mě ale žádost zamítli s odůvodněním, že fotografie čuňasek zamořila úřad tak, že tam půl roku budou muset větrat.

1 0
možnosti
MC

;-DR^Také chodím hodně pěšky. Tak, až se Vám to podaří dejte mi vědět. K tomu nemůže ovšem nikdy dojít, protože co nevidět bude celé[>-] i EU100% ovládané levicí. Ta sice dotuje, ale až to všechno přerozdělí opět zhyne. Pokud to nevědí její lídři měli by si to konečně jednou pro vždy uvědomit občané. Zvláště ti vykukové!

0 0
možnosti

to už ale čuňasky nebudu potřebovat. Budu si lebedit na gauči, kouřit habana a opěvovat stát, jak se o mě pěkně stará - anebo ne?

0 0
možnosti
Foto

Já bych řekla, že kdybyste to pojal komplexněji a žádal i na botník a deštník, bylo by s tím stejně práce, ale o to více zábavy.

2 0
možnosti

a ještě lžici na boty a rohožku!

1 0
možnosti
JB

Já když požádám šéfa - svého švagra o pracovní boty, pošle mě na dílnu pro kanady s ocelovou špičkou. Je mi šedesát a dělám jako pomocnice v kuchyni. Co dodat. Kupuji si pracovní boty leta sama...

0 0
možnosti
Foto

Ještě klika, že se toho nechytli Zelení. To byste navíc musel vyplňovat potvrzení o provedení ekologické recyklace čuňasek (v budoucnu zvaných "číňasek") :-)R^

7 0
možnosti

a je vůbec někde sběrný dvůr pro čuňasky?

1 0
možnosti
Foto

Vidím, že jsem zaostalá, ale fakt nevím, co jsou čuňasky. Možná to k nám na Moravu dorazilo pod jiným názvem;-D

2 0
možnosti
Foto

jojo, u nás se v tom taky nechodí

2 0
možnosti