Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A za chviličku je Toulavá kamera;-) Maruško, dívej se...mám pocit, že uvidíš něco zajímavého, že Zeňku?;-)

3 0
možnosti
Foto

A budou to ty Kravaře, nebo železnice z LBC do Rynoltic?:-)

1 0
možnosti

Taky si myslím, že nejlepší příroda je virtuální, třeba při sleování v televizi nebo na youtube. To se totiž nemůže nuc stát. Nehrozí pád, popálení, úžeh, úpal, kousnutí zvěří atp. No není to úžasné?:-))))

Ale pak holt ty předtelevizní a předpočítačové "baťohy":-) není radno pouštět vůbec ven, aby se neznalostí "terénu" nezlikvidovali samy. Kdyby třeba potřebovaly vylézt na strom, nebo něco podobného.

Zdeňku, jasně palec nahoru!

9 0
možnosti

Faktem je, že na výpravách potkávám rodinky s dítky tak do 6-7 let, ale takové ty 10-15tileté "baťohy" opravdu takřka vůbec. Ale ono je to možná, alespoň pro přírodu, docela dobře.:-P

2 0
možnosti
VJ

Sir by dnes patrně dopadl podobně.

4 0
možnosti

No, nevím - už jsem ho opravdu moc let neviděl ...

0 0
možnosti
LK

Mám podobnou poznávací výchovu a jsem za to rád.

4 0
možnosti
MP

Já si ji musel vyrobit sám. Ještě, že komunisté tenkrát nestáhli z knihoven Setona a Zapletala.

0 0
možnosti
JK

Inu, nemáte na to ten správný "IN" pohled. O přírodě se přece musí učit v betonovém monstru, postaveném z dotací, zvířata musí být za plotem a pokud možno vydesinfikovaná (co kdyby dítko chytlo od srny blechu - hrůza !), na výlet na kolách se jede na vyasfaltovanou rozpálenou cyklostezku, atd, atd.

Jo a nůž dětem do ruky rozhodně nepatří !

24 0
možnosti

Na dezinfekci zvířat dotaci asi nedostanete, to je moc jednoduché. Zato třeba taková 3D-animace veverky na velkplošné obrazovce za 150.000 - to je jiná.

2 0
možnosti
EM

Projekt mi připomněl přírodní rezervaci ve filmu Srdečný pozdrav ze zeměkoule - "Jsem křišťálová studánka, napijte se prosím". Aspoň že tu veverku plánují v centru živou. :-P

https://www.youtube.com/watch?v=PokU5Cdkkio

8 0
možnosti

To je fakt. Ono to vůbec vypadá, že čím větší pitomosti tohoto typu ve filmech "o budoucnosti" byly, tím rychleji k takovým pitomostem spějeme.;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,88
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik