Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeňku milý, mám na Vás laťku dost vysoko umístěnou (u nedělního kafe), ale tohle čtení bylo prostě úžasné a skvělé.

Jasně...co vlastně potřebujeme k životu. Tu radost z okamžiku, vidění krásny. A občas to vychlazené pivko nebo něco jiného k těšení.

Neumím podle toho úplně žít, ale je dobré na to nezapomínat.

Díky, díky.

3 0
možnosti

Čili nedělní mise splněna ...:-)

Ale já takhe nežiju neustále (to by mi rodina asi pěkně poděkovala). :-) Je ovšem potřeba si takovéhle okamžiky pamatovat, respektive zapsat, aby si na ně člověk včas vzpomněl, začíná-li příliš degenerovatět.

0 0
možnosti

To nádherná nádražní "scenérie" všeho druhu.

Díky, Zdeňku, za opět milé nedělní zamyšlení...

4 0
možnosti

Aspoň vidno, jak důležitou roli v životě lidském hraje nádraží. I to nejobyčejnější.

1 0
možnosti
Foto

Malá milá meditace o životě!R^:-):-)

1 0
možnosti

To je fakt. Kdybych měl za každou hodinu vlastní meditace aspoň minimální mzdu, tak jsem už několikanásobný milionář;-)

1 0
možnosti
Foto

I86v12a16n 43M15a48r87e63k

6. 8. 2017 8:44

Karma p.Šindlauere. Taky mám svou oblíbenou krásnou trať Veselí n./Moravou - Nové Mesto n./Váhom. Navíc tam bude (ve Staré Turé) 30 září 2017 otevřeno žel. muzeum, takže je nač se těšit.

Malý dotaz, ty skvělé obrázky kterými se zde prezentujete stvořil prosím kdo ?

Dík.R^

1 0
možnosti

Děkuju! To já prosím nemám oblíbenou trať žádnou, poněvadž mně se líbí všechny. Obrázky, myslíte-li kresby. jsou všechny moje vlastní, poněvadž mně to baví. A pěkný pozdav na Vláru a okolí:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik