Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prostě krása, moc tě zdravím!

0 0
možnosti

Pozdravení rád opětuji! Krásou ovšem vinna jest příroda, ne já.

1 0
možnosti
PL

P17e16t36r 65L93o68r98e20n79c

29. 10. 2023 12:45

Díky za poetické zamyšlení a krásné obrázky.

1 0
možnosti

Jsem rád, že se líbilo, přeji Vám hezký týden!

0 0
možnosti
VN

Tak to jsem si hezky počtla,

s rozbouchaným srdíčkem jsem vaše povídání dočtla. ....

0 0
možnosti

Děkuji Vám, dychtivá čtenářko! Ale to spískal pan básník. Já nic, já muzikant pisálek.

0 0
možnosti
Foto

krásne cestičky domov, k spomienkam

0 0
možnosti

Však jak z veršů páně básníkových plyne: jakákoli cestička domů nemůže nebýt krásná!

0 0
možnosti
VR

Jak rád by se člověk na ty své cestičky a stezky dětství vrátil, ale čas nezastavíš a tak často zůstanou jen vzpomínky. Děkuji!

1 0
možnosti

Rádo se stalo! Ale vždyť přeci nemusí jít o cestičky a stezky toliko z dětství. Třeba v pátek z práce se obvykle cestičkou domů zrovna tak tetelím blahem!

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,67
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik