Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Co náklady na ubytování? Také jsem po takovém výletu pošilhával, ale mylně jsem věřil že to prodlouží na září:-)

0 0
možnosti

většinou nějaký dobře vychlazený český lahváč, tím kamarádi a známí nikdy nepohrdnou ...

0 0
možnosti

Pěkný fotoblog.R^ Je vidět, že jste šotouš tělem i duší.:-)

2 0
možnosti

Tělem jsem prosím muž a duší pěkně střelenej.

0 0
možnosti
Foto

R^ Dost dobrej vejlet. Až osvěžující. Díky za svezeníR^

0 0
možnosti

No, vejlet ... spíše náročná studijní cesta. Zápisky budu zpracovávat do cancáku tak dva roky.

0 0
možnosti

Vždycky až do úplného zblbnutí a po krátké pauze nanovo. To já rád.

0 0
možnosti
PK

Nádhera, vláčky a nádraží byly oblíbené mým profesorem matematiky na vejšce, měl jsem rád matematiku a vláčky mě od té doby taky chytly.

je mi líto některých nádraží, které musely ustoupit výstavbě dvou skleněných budniček, třeba takové krásné nádraží ve Zbirohu, škoda ho.

Karma R^

2 0
možnosti

No, vona celá trať ze Zdic do Plzně už není, jak bejvala ...

0 0
možnosti
PL

Skvělý Reisebericht a zajímavé fotky!

Ta zastávka Eiswoog zaprášená žlutým borovým jehličím a se svrškem s čerstvou zeleninou dýchá klidem zapadákova, kde lišky dávají dobrou noc, a připomíná pistolníka Grimpa (Josef Hlinomaz) v Limonádovém Joeovi, an spí odložen vedle klimpru obrostlý pavučinami, aby byl posléze volným pádem lahve na hlavu probuzen k žádoucí aktivitě, což zde v Eiswoogu obdobně způsobilo zavedení 9 E Ticketu kdesi v údolí a dalekých rovinách...

2 0
možnosti

no, pozor - zapadákov. Je tam fajnová hospoda, krásný viadukt a úzkorozchodná dráha k tomu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,67
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik