Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, Ries po padu meteoritu. Krasne mesto dokola obehnane hradbami. Uz je to par desetileti co jsem tam stravil par mesicu. Tenkrat jsem tam stravil par mesicu u jedne dnes uz zanikle firmy.

Ten Daniel byl take zajimavy tim, ze vstupne ktere by mohlo nekoho odradit se nevybiralo jak bylo zvykem dole, ale az v predposlednim patre. Svabi jsou holt chytri a vedi ze kdyz uz tam nekdo vystoupal nepoleze kvuli jedne DM bez vyhledu zase dolu.

Neni to zase tak davno co jsem se tam byl podivat, mistni pivovr zanikl a take par restauraci. Ale mesto je to porad hezke.

0 0
možnosti

Hm, toť úloha pro ústavní soud, zda lze Nördlingen přeložit jako Severov ... oč byl jeden rychlejší, o to byl druhý přesnější. Jářku, pánové, nechcete ten můj milón vysvětlovat oba? Ono ve dvou se to lépe táhne!

0 0
možnosti

Nádhera...

Na ja, Severov ve Švábsku, šéén-hypš.

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 15,14
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik