Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná krajina, pěkné fotografie, díky. A ty dvě "dámýy" jsou impozantní... Nedivím se, že Vám padly do oka. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

A na kterou jste teda vyšplhal?;-)

0 0
možnosti

terazky na žádnou, poněvadž mne doprovázela ta, co ji mám v občance a nemůže se horám rovnat. Ale dřívávejc jsem na obou horách byl nespočetněkrát, leckdy i přes noc.

1 0
možnosti
Foto

Však jsi ještě štramák!:-)

0 0
možnosti

no, při pohledu z dálky dva a více kilometrů bych mohl vypadat ještě celkem k světu, to je pravda.

0 0
možnosti
Foto

Zdeňku, parádní blog při kafíčku;-)R^ pěkný májový den ti přeju!

0 0
možnosti

děkuji, přeju tedy dobré kafíčko jakož i hezkou májovou neděli!:-)

0 0
možnosti

Moc pěkné, a hlavně tyhle dámy, budou stále s námi...a nehrozí bolení hlavy z neustálého proudu slov...:-)

2 0
možnosti

Ale mohou z nich bolet nohy ....:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,45
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik