Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Schody na věčné časy a nikdy jinak"

(cestovní kancelář Lomikar) :-)

1 0
možnosti
ZS

Přiznávám dobrovolně, já na to nemám a za ty fšecky krásné fotky R^

0 0
možnosti
Foto

I77v50a19n 40M81a78r44e44k

27. 9. 2020 14:31

Pane Šindlauere, krásné putování. . . .KarmaR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

J18a16n43a 19M45a51j93o83v55á

27. 9. 2020 10:12

KRÁSNÝ výlet, děkuji.

0 0
možnosti

rád jsem coby průvodce posloužil!

0 0
možnosti
Foto

Paráda... díky za zprostředkování :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)!R^

Viděla jsem jakousi modrou žížalku.. a on to vlak.;-D

0 0
možnosti

tedy něco jako "pozor vlak - nešlapat!"

1 0
možnosti
Foto

Až se mi z toho zamotala hlava, ale klobouk dolů, já s výškama nekamarádím;-DR^

0 0
možnosti

ono nad dvacet metrů už prý je to jedno ...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,16
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik