Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J76a32n 28H89u51r15k15a

8. 6. 2020 5:15

...Na nádraží... vždy postál jsem... pozorujíc, jak kypí, dýchá, životem.... lokomotivy jak dýší, klokotem, hudbou z lidí, betonu, kovu... vždy postál jsem počasí navzdory,,, hledíc tam kde mizely v dáli koleje... na straně jedné z minulosti... ze strany druhé do věčnosti .... nastavoval větru, dešti líc... zas a znovu ....kdo z nás tu na lovu nestál pozorujíc, nedýchal ty vůně železnic ... Lokálkou, Carevnou nebo Brejlovcem jel či po svých po kolejích šel...do života... s fotkou co byla celým vesmírem...kdo může říc...já nic... (J.B.Hvězdný Poutník)

1 0
možnosti

J89a58n 64R62á22ž

7. 6. 2020 19:26

Přečetl jsem tento blog a následovalo přečtení dalších z archivovaných od stejného autora. No a přibyl další bloger v kategorii mých oblíbených!

R^

1 0
možnosti

to mě těší, ale nic neslibuju!

0 0
možnosti
Foto

I17v91a87n 11M77a45r42e79k

7. 6. 2020 12:38

Zdravím pane Šindlauere. Studuji nyní po večerech váš ". . . ův deník" a obdivuji v něm krásné kresby. Upřímný dík za hezké večery.

Nevím, jestli může nádraží "zmizet beze stopy", ale u nás se tak před nedávnem stalo. Skutečně jako "pára nad hrncem" zmizla stanička Pitín. . . . . Zůstaly jen staleté lípy, které si pamatuji zrod této tratě i staničky a celou její historii.

Nyní se objevil článek o zániku "Ždánky. Doufám, že se zde někdy zjeví i video z Horní Vláry a Masarykovy tratě z Veselí N./Mor. do N.M.Váhom.

Mějte se ještě jednou dík. R^[>-]

0 0
možnosti

Dobrý večer pane Marku, jen studujte, studujte ale "nezkažte se"!

Ovšem nesouhlasím, že Pitín nadobro zmizel. Ano, kromě první jsou koleje pryč, ale to mi neříkejte, že aspoň trochu zkušené oko tam na první pohled nerozezná, kde co bylo a kde co ještě duchem je ....

0 0
možnosti

To je zase úžasný shluk písmenek tenhle blog, Zdeňku!

Moc jsem si to užila. A kolik pravdy jsi v tom blogu napsal...

Dík a hezkou neděli!:-)

2 0
možnosti

Děkuji a přeju i Tobě hezkou neděli. Na shlukování písmenek je kouzelné to, že z toho může vzejít počtení jak hezké, třeba romantická báseň, tak i tragické, třeba zpráva o stavu státu.

1 0
možnosti
Foto

Ty jo, já netušila, že Lípa má krom hlaváku a Střelnice ještě další nádraží. A furt jsem si myslela, že píšeš o hlavním.:-) Ale oni budovu hlavního nezbourali ještě, ne? Jen udělali novou o pár metrů dál.

R^super blog, hezkou neděli, Zdenku.

1 0
možnosti

děkuji, i Tobě příjemnou neděli, Šárko. Zde vidno, jak jsi mláda, že už "město" v Lípě nepamatuješ. Původní (1867) budovu na hlavním snad bourat nebudou; po úpravách nevypadá tak otřesně, celkem nikomu nepřekáží a mj. v ní je technické zázemí pro řízení provozu tratí na Českolipsku.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS