Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Juj.... paráda, to je fakt nádhera, přiznávám, že jsem chvilku bojoval s podezřením, že to je výsledek úpravy fotek. Jste borec, klobouk dolů. R^R^R^

2 0
možnosti

Inu, při mých znalostech softvérových technik mi ještě hodně dlouho nezbyde, než si to radši kreslit.:-)

2 0
možnosti
JK

Nádherné.. Skoro nemohu uvěřit, že to není fotka.. Není.. Fakt úžasné.

1 0
možnosti

No, sken v podstatě fotka je, ovšem samosebou ten podklad holt musel někdo nakreslit, že. :-)

1 0
možnosti

děkuji, mám radost, když to dělá radost.

0 0
možnosti
Foto

Ta 498.201 je moc pěkná!

0 0
možnosti
Foto

Nádherné propisokresbičky mi připomínají dětství, kdy jsem hltal verneovky vydávané v edici Podivuhodné cesty a ilustrované rytinami převzatými ještě z původních Vilímkových vydání. Díky!R^

4 0
možnosti

Copak ty propisovačky, ty se nějak nahradit dají. Ale ty Tvoje obrázky, Zdeňku, určitě ne. Jsou famózní!

Díky za ně!

5 0
možnosti

I kdež, každý můžeme být famózně nahražen. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty propisky pamatuji, ale nikdy se mi nepovedlo z nich vytvořit to, co dokážeš Ty.

R^ Jsi železničářský ďábel.;-D

4 0
možnosti

To není tak těžké, Šárko. Prvních čtyřicet let, a pak už to celkem jde.

2 0
možnosti
Foto

Jste neuvěřitelně talentovaný snad na všech frontách. Děkuji.

1 0
možnosti

To je fakt. Třeba u mobilního telefonu dlouhodobě projevuji talent nepochopit věci, které po krátké instruktáži pochopí i šimpanz s průměrným IO.

0 0
možnosti
Foto

No jo mad'arský vynález.

0 0
možnosti

Vidíte, to mě nenapadlo. Éljen golyóstollot!

0 0
možnosti
Foto

Zdeňku, to je krása. Potěšils nejen oko, ale i duši;-)R^

3 0
možnosti

Inu, sluníčko mám za oknem, ptáčci zívají, do práce nemusím, kafe je slastné - tak co bych netěšil!

2 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik