Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milé, děkuji :-)

0 0
možnosti

přeci si to nemůžu nechat jen pro sebe ....

0 0
možnosti

jo, v teploučku při čtení je to paráda :-)

0 0
možnosti
Foto

U první fotky jsem krátce zaváhal, jestlipak jste nebyl u nás v Bezručově údolí. Chybějící říčka Chomutovka hlásila, že ne. Ale kosa se tam klepe taky a to i v srpnu:-).

0 0
možnosti

Já tam byl asi před deseti lety v prosinci, kdy taky tehdy nebyl sníh, ale vzhledem k tomu, že jsem na zádech vláčel bágl, rozhodně mi zima nebyla. :-)

1 0
možnosti

Zdeňku, díky za pěkný, i když mrazivě kosící blog!:-)

0 0
možnosti

prosím; ale článek už jsem psal hezky za teploučka !

0 0
možnosti
PK

Taky u nás máme takové kaňony, jen ten sníh tam letos scházel;-D

0 0
možnosti
Foto

Jen malá poznámka. Tašunka byl zloděj koní, nebyl náčelník.

Anebo je to shoda jmen.;-D

Nedělní karma ke kafi letí k Tobě.:-)

0 0
možnosti

Tašunka, nebo-li Crazy Horse, významný válečný náčelník kmene Lakotů.

1 0
možnosti
PL

Kráááása!

Úplně mě při prohlížení obrázků řezal do plic ten mrazivý vzduch a křupaly mi boty:-)

Prozraďte prosím, kde Chr. Döbler investoval přesně před sto lety své marky nebo tschslw. korunky?

0 0
možnosti

nu, co přesně Dr. Döbler investoval, to nevím, ale při pohledu na ten potůček v Seeburgu ve Würtermbersku, co má za normálního stavu průtok tak 50 litrů za vteřinu, bych já ani neotevřel peněženku.

1 0
možnosti
ND

Ráda jsem se s vámi prošla...

1 0
možnosti

A kafe jste následně měla?

0 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik