Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Krásné obrázky vyvolaly vzpomínky na dědu - měl na zdi podobné kresby, dělal topiče na parní lokomotivě, jednou nás s bráchou svezl - připadalo nám to tam jako v pekle... a když jela pára kolem našeho domu u přejezdu a byl tam děda, vždycky na nás zahoukal a v noci zablikal baterkou... Ach....DěkujiR^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^už Ti někdo řekl, že krásně kreslíš?

0 0
možnosti

Ano, řekl. Občas se někdo neudrží.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ krása...klobouk dolů. Dekuju za obrázek a téma:)

0 0
možnosti

Děkuji. Však jste obrázek před týdnem chtěla! Proto jsem si dal závazek, že článek bude s obrázkem.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, včetně obrázku;-)R^

1 0
možnosti

To je zase parádní blog mašinkový!

Hned mi vytane na mysli vzpomínka, když jsem tyhle parní krasavice chodila obdivovat jako malá holka v Dejvicích na přejezd. To bylo něco!

A ten obrázek? No, musím si ho schovat a kochat. Zbožňuju totiž mistry svého oboru.

Zdeňku, díky...a pěknou neděli!:-))

2 0
možnosti

Ano, lokomotiva řady 01 je mistr (respektive mistryně) svého oboru. A hezkou neděli i Tobě, Marie!

1 0
možnosti
Foto

pár takových krasavic jsem kdysi dávno prolezl v Kořenově.

Prostě nádhera.

0 0
možnosti

Ano, jsou to nejdokonalejší učebnice metalurgie, obrábění, nýtování, válcování, tribologie, termodynamiky, dynamiky a technického kreslení. Prostě strojařská vysoká.

1 0
možnosti
Foto

I81v36a44n 96M16a39r89e71k

14. 4. 2019 9:34

Měl jsem tu čest, že jsem éru páry zažil ještě jako fíra.V

Vám p Šindlauere dík za blog a krásný obrázek karma. R^

1 0
možnosti

Děkuji také; já měl tu čest tomu aspoň přihlížet ...:-)

0 0
možnosti
MB

Měl jsem to štěstí, že mne známý strojvůdce - Nabral do parní mašiny! Já s ním jel asi 15 km. Doba bývalá, zřejmě porušil všechny předpisy! Už uběhlo tolik let - Drží se mne to celý život! Já lopatoval uhlí - vzpomněl na Antonína topiče elektrárenského, měl povoleno pískat - tahámím za jakousi šňůrku! Bylo to fantastické, pouze matka se podivovala, proč jsem celý , nadšeně tak ušpiněný. Pro kluka neuvěřitelná romantika - Jistě, profící se budou smát ... :-)

3 0
možnosti
JJ

J71a51n 52J33í43l59e67k

14. 4. 2019 9:06

Já měl tátu, co na parní mašině topil, takže jsem se také párkrát svezl. Jo, jsou věci, co si nikdo za prachy nekoupí. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 16,80
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik