Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Super, pobavil jste mě! :-))

Čímž jste mi připomněl e-mail, který mi shodou okolností dorazil do schránky zrovna minulý týden, od jedné menší české společnosti na Olomoucku. Dal jsem si tu práci a udělal si takovou malou statistiku:

- 9 vět

- 5 pravopisných chyb

- 8 chyb v interpunkci

- 3 chyby ve formátování textu.

A na konci podpis - "Mgr.Ing.Tomáš S..., právní oddělení". Doslova takto, bez mezer za interpunkcí.

Člověk, který se honosí dvěma tituly tak, že si je dá nejen do podpisu v těle mailu (což je ok), ale i do hlavičky mailové adresy (aby se vám to zobrazilo už při obdržení mailu, abyste věděl, s kým máte co do činění ještě dřív, než mail vůbec otevřete) a přitom není schopen napsat 9 vět bez chyby, to bude jistě nejen akademický, ale i lidský velikán! A protože ten člověk i vlastním sdělením v mailu vystupoval jako arogantní h...do, odpověděl jsem mu, že se zmýlil, neboť naše zdravotnické zařízení v ANGLII obchoduje ze zákona pouze s významnými a certifikovanými společnostmi a od nich jsme opravdu žádné služby neodebrali. :-)).

A oba své tituly, před i za jménem jsem v automatickém podpisu záměrně vymazal.

To jsem mu to nandal, co? :-)))) (nadsázka a fór, samozřejmě. Takovému člověku to nejspíš stejně nedojde). Ale vy jste mě pobavil a zlepšil mi začátek týdne! A za to fakt díky! ;-)

1 0
možnosti

Tudíž nechť Vám ta dobrá ranně pondělní nálada vydrží co nejdéle! Mimochodem, i já při všech svých zde vyjmenovaných titulech měl v tomhle článku trapné chyby, takže jsem do něj po zveřejnění musel několikrát zasahovat a sám nad sebou se dlouze zamyslet.:-)

1 0
možnosti
Foto

To už vypadá skoro jako vážná konkurence i pro mytického JUDr. PhDr. Mgr. et Mgr. Henryka Laholu. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jeeee, Puškinův památník :-)

0 0
možnosti

Nu, Alexander Sergejevič toho musel tehdá dost vydržet .. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kolik titulů máš, tolikrát jsi člověkem! ;-DR^

0 0
možnosti

Mně prosím stačí býti člověkem aspoň jednou

4 0
možnosti

Tý jó, Zdeňku, ty jsi tedy kapacita!

Vůbec nechápu jak je možné, že ještě nejsi rektorem Univerzity pro fšecko?!

(u mě to tedy vyhrál ten titul špekáčkový.. jak jinak).

Díky moc za zkrášlení neděle!:-)

2 0
možnosti

Hezká neděle, viď? Kdybych já měl být rektorem, to by se česká akademická půda otřásla v základech.

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Můžu Ti vůbec ještě tykat?:-))

1 0
možnosti

tak třeba "Vy starej kozle" - to zní dost blbě, to musíš uznat, ne?

1 0
možnosti
Foto

Není nad skvělý nedělní start! R^ A toho jsem díky Vašemu blogu dosáhla...i bez titulů;-D

2 0
možnosti

jejda, to bych si mohl přihodit další titul: "nest." (nedělní startér):-) Hezkou neděli!

0 0
možnosti
Foto

:-) hezkou neděli:) kreslete sem...ja na tohle trpělivost nemám. Ta Vaše kresba mi vždycky dostane. Článek na neděliR^, jako počasí na výlet...vláčkem:;-)R^

0 0
možnosti

I Vám hezkou neděli! Ovšem - já mohu nabídnout obrázky toliko železniční, nebo portréty neandrtálců. :-) Nic jiného kreslit neumím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,44
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik