Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jó, podobné to bývalo i v Plzni

0 0
možnosti

Problém asi bude v tom..."i dali hlavy v hromadu"...tedy bůhví kam ji strčili:-))

Ale napsal jsi to suprově, stejně jako namaloval obrázek.

Jo, když znělo nádražím: "hórké párkyyy!:-)) To se to jelo na výlet. Tomu žádné bagety nemūžou konkurovat.

Ještě, že ten zmiňovaný rok se mě netýká:-D

Zdeňku, díky za hezkou neděli!

1 0
možnosti

Prodávat horké párky jen tak z peronu do okna vagónu bez návodu k použití (nebo k požití), hermetického obalu a EET, to by dnešní zákony pokládaly v podstatě za teroristický čin. I Tobě hezkou neděli!

2 0
možnosti
Foto

To Jaromír Šiša nedovolí;-D

1 0
možnosti

Jó, kde je ten čas ? To už je hodně dávno ... Já to pamatuji v Mostě, jako dítě, otec nám chodil pro limo a sobě pro pivo ... A vlak se přesouval z koleje na kolej a lokomotiva z jednoho konce na druhý ... Jezdili jsme z LBC do Žatce a dál ...

0 0
možnosti
Foto

Tak z Mostu do Žatce a zpět jsem se něco najezdila:-) Ještě bych dokázala z paměti všechny zastávky:-)

0 0
možnosti
Foto

I30v74a69n 33M19a91r11e31k

31. 3. 2019 8:26

Karma R^R^... . . . Bufety na peronech neměly chybu, nejstrategičtěji položené, se mi ale jevily ty na peronech v Přerově, když baníci v pátek a neděli cestovali domů a v neděli na zpět na šachty , to byl tehdy při "mezipřistání" v Přerově opravdu mazec. . . . Jak to tehdy ten bufeťák stíhal je mi dodnes záhadou. 8-o R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, taky mi naskočily skoky do bufetu v Přerově :-). Dvacet minut na žlutou sodovku s extra velkýma bublinama...

4 0
možnosti
Foto

Zdeňku, to je fajn napsáno! Ale obávám se, že až tu ta rychlodráha bude, my dva...tu už nebudeme.;-D

Třebová DYCKY!R^

2 0
možnosti

Nebojte. Však ona se nějaká komise najde, co vypracuje nařízení, že je zakázáno umřít.

4 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik