Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvěle napsánoR^ a velmi pobavilo;-D.

0 0
možnosti

ano - nejlépe to napsat a bavit se u toho :-P

0 0
možnosti
Foto

J72a63n34a 61M40a27j39o74v22á

21. 10. 2018 15:09

Já nevím, Zdeňku. Jestli šlapou v autě 2 muži, prostě to musí být 2koňské síly, já to jinak nedokážu spočítat :-)

1 0
možnosti
Foto

J29a18n44a 91M96a70j68o45v83á

21. 10. 2018 15:10

Jediné, co si představit ještě dokážu by byly dvě kravské, jelení či kančí síly. Případně jejich kombinace, ale méně ani ťuk.

0 0
možnosti
Foto

A pročež bude oživeno staronové heslo "Proletáři všech zemí, vzhůru do pedálů".

2 0
možnosti

spíše by mohlo být "proletáři všech zemí, šlapte!"

1 0
možnosti
Foto

Opět jste pobavil a tak to má být;-)R^

1 0
možnosti

A neděle je, jak má být. Skvěle napsáno, Zdeňku! Díky moc za veselo:-))

Ten psí spolek má moc hezký název:-D:-D

2 0
možnosti

určitě ještě lepší by to bylo v maďarštině, ale tomu by už opravdu nikdo nerozuměl :-P

1 0
možnosti

P42a40v66e57l 34V66é18b98r

21. 10. 2018 9:15

Tedy, nevím, jaký je výkon, šlapou-li dva chlapi, ale šlapou-li dvě ženské, tak často bývá výkon i několik tisíc za noc...

Jinak R^

2 0
možnosti

kupříkladu já dnes šlapal celý den, a výsledek je, že mě akorát trošku bolej nohy.

0 0
možnosti

P91e24t89r 57L44a89n79g90e57r

21. 10. 2018 9:12

Hezky a vtipně řečeno.

Nicméně asi ve čtvrtek jsem se motal v koloně a minul mě chlápek na elektrokoloběžce na chodníku. Jel odhadem kolem 15 km/h a znovu jsem ho dojížděl až v cíli své cesty. Jasně v autě sedíte v pohodlí, v teple, bezpečnost koloběžky na chodníku taky nic moc, ale zajímavé to bylo.

1 0
možnosti

naštěstí v divoké přírodě zatím elektrokoloběžníci ještě nejsou:-)

0 0
možnosti

:-)......Výborně napsáno, v neděli ráno jste mně pobavil. Představte si, že před časem byl o tom v TV celovečerní pořad. Jak často píšu....víte, kde má elektromobil výfuk? Noooo...přece v Prunéřově. JE to sci-fi, jen blázen, který nemá potuchu o tom jak elektrika funguje a neví nic o výdrži a ceně baterií, tomu může věřit! R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Stando, autor má alespoň nějakou vizi světa bez benzínu;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,45
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik