Děkujeme za pochopení.
L48a11d25i88s72l43a86v 38S73t95r19n82a32d
Hezky. Příjemné povyražení v neděli večer. Karma.
V71o40k33o64u16n 52V77l74a65d88i41m21i35r
Mam kamrada, ktery si pronajal pro svou vasen cely sal o velikosti telocvicny. Predvadel mi tam jeho vlacky Märklin i Fleischmann. Parada. A nekdy pred 20 a vice lety si koupil i nejake ty vagonky Piko a pak i masinky. Vagonky byly v poradku, ale masinkam prej stacil vlas na kolejich a uz nejely.
A kousek od Plzne, ve Vrceni je jeden podobny fanda, ten si po celem svete kupoje jen podvozky masinek i vagonku, a to navrch si vyrabi sam. Doporucuju se tem podivat.
Z45d55e33n83ě21k 11Š70i25n35d51l68a51u59e66r
no a bývalí kolegové z klubu modulové železnice Zababov vláčky občas v pohodě zaplní i velmi slušnou tělocvičnu.
Š89á97r71k55a 76A22n70d37r74l45o95v57á
Pár neděl jste vynechal,to mi nedělejte!
Excelentní,jako vždy. Mám pro Vás slabost (i pro mašinky).
Z26d34e82n21ě83k 77Š46i50n50d82l49a21u96e80r
Poslušně hlásím, že jsem potřeboval napáchat trochu železniční literatury a že teď se snad časem vrátím k psaní zdejšímu. Akorát ta slavá Střelnice je zase v nedohlednu (tedy alespoň z mého pohledu)
J60a56n 14Ř80e94h63á91č20e84k
Tak to je supremum neprázdných zdola omezených podmnožin srandy.
Z66d27e85n43ě23k 31Š18i80n87d86l63a84u46e42r
poslušně hlásím, že už dávno množinám vůbec nerozumím
M23a67r90i15e 19Š26í16p57k59o58v95á
Zdeněčku, ráno jsem se bála otevřít blog...že tam nebude. A říkám si, jak tu chybí blog o "tvých" mašinkách.
Velká radost, že dnes jsem se dočkala.
Takže díky tobě neděle jak má být.
Blog je excelentní po všech stranách!
Díky moc!:-)
Z60d24e32n92ě49k 41Š64i15n48d25l93a97u44e33r
Tak to jsem rád, že jsi se dnes nemusela trápit. Ale vona neděle i beze mne byla dnes moc hezká!
Z11d41e79n45ě82k 81Š20i69n16d37l69a96u70e22r
Myslíte-li toho krasavce pravo nahoře, tak to dalo skutečně hodně práce vybrat alespoň jednu trošku inteligentní
R56i24c23h77a44r26d 25K95r71á53l
To si tedy soudruzi z Deutsche Demokratische republik dovolili hodně. A ani nevíme, jestli ti lumpové byli z PIKO Sonneberg nebo Betliner TT Bahnen. Faktem je, že podobné martyrium jsem si zažil též a dodnes s patřičně nutnou a nostalgickou slzou oku vzpomínám na zásilky do opravny v Brně. A loterijní očekávání, zda při otevření balíku na mě vykoukne hrozivé - vámi zaslaný produkt nelze opravit. Ač je to s podivem, tak přesto všechno většina socialistické produkce stále jezdí... byť za cenu zvýšených poplatků na adresu podnikatele Huong Nguyen.
Jen na okraj - další syčáci z Arnold Rapido Nürnberg mi vnutili tendrovou parní lokomotivku a ta rovněž vykázala jisté nedostatky. Ovšem ty už ni nikdo nikde neopravil. Trudný to život vláčkařů...
Z56d76e92n20ě73k 22Š39i21n46d24l15a53u17e11r
Je to TT, čili lumpové buďtež lokalizování v Berlíně nebo kde to bastlili. Mně také před lety nějací nadšenci horečně nabízeli německou nulajedničku za dumpingových 499,- EUR, tak jsem jim vysvětlil, že hranice, kam jsem ochoten nejvýše dojít, je 3,60 EUR. Což nějak nepobrali.
I71v26a67n 38M19a90r98e59k
Tak to Vás p.Šindlauere pěkně napálili, v bývalém NDR "Ragulin" stále i po desítkách let spolehlivě slouží. Další jsou v provozu tuším v Maďarsku či v Rakousku? Zkuste se poptat po náhradních dílech tam.
Jinak přeji hezkou neděli.
Z20d76e36n88ě81k 57Š80i83n31d14l69a35u87e15r
no jo, já se ptal v Chemnitz, ale repasovaný náhradní diesel 1-5D49 stojí 52.000,- EUR, což je poněkud více, než byla pořizovací cena mojí mašinky
- Počet článků 546
- Celková karma 18,44
- Průměrná čtenost 1384x