Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V případě pracovního procesu, bych měla třeba název "Chrápající žena za pultem", či "kuchařka ve školní jídelně." Hrozná představa, ještě, že už nepracuji;-D

0 0
možnosti

Zajímavý nápad, který by legalizoval současné využívání pracovní doby státními zaměstnanci.

0 0
možnosti

Zdeňku, tak to jsi mě pobavil již jen titulkem! Parádní pojednání!

Ano, dávno doma říkáme, že by bylo lepší některým jedincům posílat gáži domů. Protože jen ten co nic nedělá, nic nezkazí.

A to chrápání by mohlo být společensky velmi prospěšné. Snad bych některé raději ani nebudila:-)))

2 0
možnosti
Foto

Ve shodě s Janou Majovou bych byl rovněž schopen vyjmenovat řadu adeptů, u nichž by pobyt na chrápališti byl pro společnost obohacující.

Po ránu potěcha ze čtení a R^

1 0
možnosti

Tak mne napadá, že když každý známe několik adeptů do chrápališť , tak (pokud adepti nejsou stále titíž), že by vlastně neměl kdo pracovat, jelikož by všichni chrápali ...

1 0
možnosti
Foto

Někdy "dát si dvacet" opravdu pomáhá, ale nevím, jak by se to u nás v práci (škola) praktikovalo. Já musím být ta bdělá, když nekteří studenti po propařené noci pospávají.

Dík za pobavení!R^:-):-)

0 0
možnosti

studenti mívají nestutečnou výdrž. I když - znám pedagigický sbor, který jednou zdárně absolvoval akci "jeden víkend, sto piv" a ještě přitom stačil odehrát náročný volejbalový turnaj. A to prosím ve sboru byli jenom dva muži - řiditel a školník. ;-)

1 0
možnosti
Foto

A to je mi hezký nápad... Několik adeptů mě napadlo hned při čtení...

I když, zrovna sama jsem ten případ, kterému pomůže dvacetiminutový šlofíček přímo parádně.

Vám, Zdeňku...R^

1 0
možnosti
Foto

Já ne,já jsem jako Zdeněk..po násilném probuzení bych buditele fyz.inzultovala.:-)

V

1 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 15,72
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik