Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...a kde máte úhel BETA????8-o

Bezva čtení, jste můj člověk;-DR^

1 0
možnosti

Úhel beta? Teď tu byl ... prosím, Krhounek mi ho smazal!

0 0
možnosti
Foto

Učím se celý život, ale jde to čím dál tím víc ztuha.:-( Díky za pobavení.R^;-D

0 0
možnosti

To je pravda. Ale zase mnohem lépe a snadněji zapomínáme, než za školních let.:-)

0 0
možnosti
BK

:-) R^....pěkný a poučný článek

1 0
možnosti
RH

Díky! S kávou, jablkovým koláčem a Vaším článkem bylo nedělní ráno obzvlášť vydařenéR^

1 0
možnosti

To mě těší, nicméně z Vašeho výčtu usuzuji, že i bez článku to muselo být fajnové:-)

0 0
možnosti
VO

Dokázal někdo na tuto otázku nějak pohotově odpovědět? Jako např.: "jak jste to uhodl?"

0 0
možnosti

Jistě. Třeba jistý jinoch pravil cosi ve smyslu, že se učil tak moc, až se mu to vykouřilo z hlavy. :-) Ale od koule mu to stejně nepomohlo

0 0
možnosti

I76v51o 79Ž22á42č73e64k

29. 4. 2018 10:48

Nám profesor fyziky na gymplu říkal: "Mě nezajímá, jestli jste se učili nebo ne. Nemusíte se učit, musíte to umět."

2 0
možnosti
Foto

Příjemné počteníčko, taky zrovna při kávě;-)R^

1 0
možnosti

já bych vlastně mohl pobírat honoráře od výrobců a prodejců kafe

1 0
možnosti
VH

;-D ;-D ...ale: Poslyště, vy se neučíte? Podle výsledku bych řekl, že jste součinitel tření naopak přecenil (rozumí se jeho hodnotu). :-)

1 0
možnosti

já si při tom psaní bolestně vzpomenul na přeraženou kostrč a nemohl jsem se úplně soustředit na fyzikálně správné definování dotyčného součinitele

2 0
možnosti
Foto

já už se nic učit zcela programově nechci;-) já už chci všechno zapomenout..a jen si číst... třeba VásR^R^:-)

1 0
možnosti

to je od Vás moc hezké, nicméně přece jen byste si měla zapamatovat důležitější věci než moje nedělní plky :-)

0 0
možnosti

Pane Zdeňku, Vy se neučíte, a přesto toho tolik víte. To se cení:-)

Díky za značné vylepšení poslední dubnové neděle! Snad ti dnes tu večeři připraví;-D

(čím jsem starší, tím ta otázka nabývá na síle, protože je přímo úměrná s pamětí)

Hezký den!V

0 0
možnosti

já jsem praktický případ toho, že žáci si zapamutajou kdejakou pitomost, ale to co do nich školství po mnoho let se vší důstojností hustilo, elegantně zapomněli. Hezkou neděli!:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS