Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak vidím koleje, už bych někam jela! Zdeňku, díky za fajn blog;-)R^

1 0
možnosti

Vidíte, několik minut jsem dumal, co mně napadá, když já vidím koleje - a nakonec jsem usoudil, že zřejmě nejčastěji pevnost válcovaného ocelového nosníku v ohybu ... inu, nemůžou být všichni vždycky jen normální, občas někdo musí být švihlej.:-)

1 0
možnosti
Foto

I19v15a49n 23M65a58r26e43k

22. 4. 2018 16:05

Ještě jednou jsem shlédl a přečetl celý blog. Vnutila se mi otázka, v jakém stavu by taková trať byla dnes u nás? Kolejnice, včetně drobného kolejiva by byly pryč. Pražce, jak se dá vysledovat též z poctivé oceli by zmizely jakbysmet a mosty z poctivých hutnických materiálů by byly doslova lahůdkou pro naše "privatizátory"

No a nakonec by s velkou péčí zmizel i štěrk tvořící lože pro kolejová pole,

Vím o čem píšu,v nedávné době u nás takto beze stopy zmizely desítky ne-li stovky železničních vleček, na jedné jsem léta správcoval a druhou, kterou jsem měl též na starost čeká zanedlouho stejný osud . . . . . . Bude nahrazena cyklostezkou, která povede v blízkosti třiceti skladů pro které tato kol. vlečka víc jak osmdesát let sloužila . Naši předkové se musí v hrobě obracet, ale jak se říká "Komu čest, tomu čest" a nebo"Čest práci" ? ;-( Rv

0 0
možnosti

Vím, že je to dětinské, ale já na takovéhle věci pokud možno nemyslím.

0 0
možnosti
Foto

I44v20a18n 34M34a61r18e93k

22. 4. 2018 13:25

No krása a pohlazení na duši pro fíru ve výslužbě p Šindlauere.

Vám velká karma. R^

1 0
možnosti

Děkuju, však já jsem po té trati pochodoval rovněž pohlazen

1 0
možnosti

Bezva podívanáR^ Hezkou neděli...dnes pečené kuřátko;-)

0 0
možnosti

Děkuji. A v naší troubě se nám čirou náhodou taky peče nedělní kuřátko!:-)

0 0
možnosti
Foto

J27a57n33a 76M59a25j15o90v37á

22. 4. 2018 10:22

Krása, Zdeňku, děkuji za výlet. Vysloveně se na vaše články kazdonedělně těším. :-)

3 0
možnosti

To jsem rád a děkuji. Ovšem každý týden neřkuli den něco přinést - na to mentálně už nemám, pročež Vám musí postačit jiní psavci:-)

0 0
možnosti

Nádhera!R^R^ A do toho vlaku nezapomenout Kinedril:)

1 0
možnosti

Fšecko je to tvoje, Zdeňku, a je to znát. Tohle je superblog profíka, co umí!

Opět krásné mašinkové nedělní ráno s myšími ocásky:-)R^

Díky moc!

(mapku si schovám stejně jako tu minulou - nádhera)

0 0
možnosti

Ale nééé! Prasečími ocásky! Jsem úplně omámená:-P

0 0
možnosti

Nádhera, ten příborník paní přednostové mě rozsekal. Díky za skvělé nedělní ráno!

1 0
možnosti

:-) Ale on v Blumbergu v nádražním služebním bytě ten příborník opravdu je! A opravdu ho vezli vlakem.

0 0
možnosti
Foto

Ta smyčka v tunelu je taky pěkná. Jestli se chcete podívat na jednu další, ale bez tunelu, tak Tehachapi Loop stojí za podívání, na návštěvu je to trochu z ruky:

https://www.youtube.com/watch?v=XowwcnbfD5o

0 0
možnosti

Ovšem tato Mekka amerických šotoušů je z trochu jiné vlakové kategorie. A navíc, pokud bych po ní pochodoval pěšky, asi by mi místní šerif rozhodil sandál.

0 0
možnosti
Foto

Při nedělním ránu - Zdeňku - skvělý blog. Fotky i slovo jsou v podstatě symfonie. Karma jako bič. R^

0 0
možnosti

Děkuji, snad se nám tedy podařilo udělat si příjemné nedělní ráno. Jdu si udělat kafe typu "česká pomsta Turecku".

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik