Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tomu říkám kouzelný blázinec. Poklona za článek i za oběť přinesenou nám, čtenářům. Kam máme poslat příspěvek na podražení prošoupaných botek?

1 0
možnosti

Děkuji, klaněti se netřeba. A botky jsem si před pěti lety vybral opravdu dobře :-) ...

0 0
možnosti
Foto

Karma a R^. Moc hezky se to četlo. A perfektní obrázky.

1 0
možnosti

Zdeňku, díky. To je super mapa blázincůR^:-)

0 0
možnosti

To je ale krásný, mašinkový blog! No jo, ale když nevím, kde to fšecko bylo?!:-)

Obrázky jsou moc prima.

Tento týden jsem se dívala v tv na dokument o vlaku Italo. Moc zajímavé.

Hezkou neděli, Zdeňku! A dík!

0 0
možnosti

až bude fungovat odkaz, zvíš, kde to bylo.

A hezkou neděli i Tobě, já se budu po včerejším kamzíkování s dovolením kochat doma.

0 0
možnosti
Foto

Referát mi nešel rozkliknout.;-) Ale jinak tomuhle blázinci naprosto rozumím.R^

0 0
možnosti

ejhle - deset let jim to vzorně funguje, a zrovna teď, když mají příležitost proslavit se, tak tohle ...

0 0
možnosti
Foto

Vlakem jezdím moc ráda, díky za krásnou projížďku s úžasnými výhledy!R^R^:-)

1 0
možnosti

po třiceti pěších kilometrech jsem včera pletl nohama jak feldkurát Katz, takže jsem byl rád za jakýkoli vlak, i kdyby to měla být traťovácká drezína ;-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné záběry, pěkně jsem se po ránu projela i vláček našla "fšude";-)R^

3 0
možnosti

tudíž si můžete udělit pochvalu před nastoupenou rodinou:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS