Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J18o76s51e13f 31H98e82r11t52l

25. 3. 2018 18:10

Pěkné fotky, ale hlavně jste mi připomněl, jak jsem v roce 1986 ve Štokartu s konečnou platností pochopil, kam vedla tehdejší politika KSČ - ve směnárně na nádraží totiž vykupovali i Kčs (což byla tehdy v NSR spíše výjimka), ovšem za 100 Kčs nabízeli něco přes 4 DM, přesně už nepamatuju. Ale já jsem byl v pohodě, podařilo se mi totiž na hraničním přechodu v Chebu nelegálně provézt i přes více než hodinu trvající prohlídku vlaku 18 DM;-) A když jsem pak při prohlídce Štokartu nenarazil ani na jednoho žebráka, tak celá ideologická práce Rudého práva a dalších komunistických tiskovin byla definitivně v háji.

0 0
možnosti

Kdyz tenkrat ministr zahranici Jiri Dienstbier Dieter Genscher prestrihli na Sumave ten plot, prijel mne navstivit bratr. A nejen ze v tom meste nevidel zebraky, ale muselmjsem mu vyfotit ciste chodniky, obchody s ovocem a zeleninou a spoustu dalsich veci, aby to ti doma videli, jak to u tech revansistu vypada.

0 0
možnosti

Libi se mi, jak jste Zahradu Klisen prejmenoval na Štokart. Je to divne mesto, a nejhorsi je ten jejich Dialekt.

0 0
možnosti

to nevymyslel já, to jsem viděl v jednom předválečném školním atlasu

0 0
možnosti

Tak jsem hledala Nekoř a žasnu. Vinice tak vysoko?

Hezké povídání i obrázky.R^

1 0
možnosti

no jo, Vy jste patrně rekognoskovala obec Nekoř kousek od Letohradu ve východních Čechách. Já ovšem uvádím jinačí Nekoř, navíc tekutý:-)

0 0
možnosti

To je moc pěkný blog! Fším!:-)))

Díky, Zdeňku!

2 0
možnosti

No přeci v neděli nepříjdu s nějakou volovinou. I když - :-)

1 0
možnosti
Foto

Parádní čtení a koukání. Díky.

2 0
možnosti

a ještě lepší chození po místě činu:-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělé. Fotky i text. R^

2 0
možnosti

však je to skoro celotýdenní tvorba :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,16
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik