Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J23a50n 35P68a31l22l78a96s

21. 1. 2018 21:52

Dobrý večer, díky za odlehčení. A ten Zwerimex se moc povedl. Jak by se na něj asi tvářila Witowská?

0 0
možnosti

Dobrý den, inu, von Zwerimex zní přeci mnohem vznešeněji. Witowská je prosím kdo?

0 0
možnosti

R^Antouš na Hrad! A bez voleb, stejně by je vyhrál. ;-);-D

1 0
možnosti

P.S.

Že bych se zmýlil v kandidátovi....a nebo jen ve jméně?8-o

0 0
možnosti
Foto

J60a38n69a 82M42a74j34o87v35á

21. 1. 2018 10:07

Taky bych si dala takovou kávičku :)

1 0
možnosti

právě jsem se vrátil z hradu ... teda - právě jsem se nesa kafe vrátil z kuchyně, O nedělním dopoledni nic jednoduššího a slastnějšího !

2 0
možnosti

No jo, Zdeňku, ale to je velká! chyba jeho týmu:-D Malá propagace tak hodnotného kandidáta!

Kde už jsme s tak rozvážným a přímým prezidentem mohli být!!! Zvlášť když ta jeho věta by byla velmi často trefná:-D:-D

Můj hlas by měl určitě!

1 0
možnosti

p.s. a taky je Arnouš velký fešák!:-), tedy reprezentativní.

0 0
možnosti

Já bych našel další podpisy na Arnoušovou kandidaturu, jen kdybych o něm věděl;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik