Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tovíte...zamilované téma nádraží, železnice a chlap, který umí kreslit jako pánbů...a ještě píše s lehkostí a smyslem pro humor...to se to pak karmy rozdávají a škoda, že jich nemůže bejt jako pražců na trati z Plzně až někam k zababoviR^:-)

2 0
možnosti

Jo, to byste koukala na tu "lehkost" ... kdybych se měl živit tvůrčím psaním, tak to bych tak do týdne pošel hlady:-) A těch pražců je 145.420

1 0
možnosti
Foto

J90a17n23a 77M44a98j15o34v21á

12. 11. 2017 13:58

Mám pohádky moc ráda. A protože je mi fantazie naděleno, není těžké ty pohádky vidět. A na nádraží je jich spousta. Díky za povídání i obrázek.

1 0
možnosti

To je pravda. Takový povedený guláš a pívo z nádražní hospody, to je pohádka jako víno

1 0
možnosti

A takové nádraží v Kojeticích na Moravě, to má taky svoje kouzlo..a těch vzpomínek, co tam mám! Občas si pro jednu z nich zajedu...můj táta bydlí přímo naproti němu ;-)

Hezky jste to napsal :-)R^

...a pěknou neděli přeji!

1 0
možnosti
VF

Šla jsem do naší knihovny a mezi dětskými knížkami jsem našla to pohádkové nádraží. Krásné veršíky napsal Jan Čarek, veselými obrázky zkrášlil Zdeněk Miler. Jmenuje se "O veselé mašince". Vydal Albatros v roce 1976.

Vidíte, kam mě zavedlo Vaše krásné pohádkové nádraží.:-)

1 0
možnosti

Jo tak - pan Čarek, to pak není divu :-)

1 0
možnosti

To je nedělní pohlazení po duši!:-)

Díky za tak pohádkové krásno, Zdeňku!

Obrázek si budu užívat zatím v mobilu (za chvíli i "ve velkém?, tedy na pc.

Je to vpravo vedle kolejí signatura autora, prosím?:-))) To není v malém zřetelné.

2 0
možnosti

podpis je vlevo od koleje pod roštím :-P

1 0
možnosti
Foto

A titul Nejkrásnější nádraží 2017 prý získalo nádraží v Doksech.:-)

0 0
možnosti

Tak jest, A já tam včera viděl originální certifikát, hečte!

3 0
možnosti
VF

"U každého nádraží, jako voják na stráži, semafor tu stál. Dokud nepozdvihnu paži, ať se nikdo neodváží po kolejích dál!"

Nebudu nudit celým textem té krásné obrázkové knížky, ale pro moje kluky šlo o pohádkové nádraží. Při čtení té vláčkové básničky bylo slyšet i klepání kolejí.

"Šťastnou cestu, šťastnou cestu! Od hranic k hlavnímu městu jede, jede vlak.

Je to tak, je to tak."

To se mně vybavilo při čtení Vašeho pohádkového blogu. Krásné.

3 0
možnosti

ty veršíky jsou mi nějaké povědomé :-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli jste to kreslil Vy, tak klobouk dolů:-)R^

Velký Valtinov...trasa ČL-LIB? Říkám to správně?

2 0
možnosti
Foto

Právě jsem se ocitla v pohádce, díky;-)R^

5 0
možnosti

Ale že je tam dobře, není-liž pravda! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik