Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkná reportáž. R^

Já se zase skláním před praotcem Čechem, který nechal v dobách předbagrových doprostřed úrodného Polabí svépomocí navézt Říp.

Pokud si ho představíme jako polosféru o poloměru 200 m (o tolik vyčnívá nad okolní krajinu) a vybereme si kolečko o obsahu 100 litrů, vyjde nám úctyhodných 16,75 miliard koleček. Tak to se junáci v rámci akce Z pěkně zapotili... :-)

2 0
možnosti
Foto

...mi tam vypadla desetinná čárka: je to jen 167.5 milionů koleček

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Hezké čtení. Karma.

1 0
možnosti
Foto

J90a27n62a 63M18a14j12o60v18á

5. 11. 2017 11:48

Děkuji, že jste mě vzal na výlet :-)

0 0
možnosti

Rád, ovšem myslím, že až byste se mnou byla nucena pochodovat po štěrku, po zadnici sjíždět násep, zaplétat se do šípkového roští, přeskakovat svodidlo, přelézat ostnatý plot pastviny, kličkovat mezi kravinci a hledat u nich z foťáku vypadlou paměťovou kartu, prchat před zlým kulakem a jeho psem, tak byste mi za takový "výlet" poděkovala trochu jinak :-)

2 0
možnosti

Díky za moc pěkný, vláčkový, zajímavý blog, Zdeňku!

A moc hezké obrázky!:-))

2 0
možnosti

Rád; v zimě by ty obrázky byly určitě ještě lepčejší, ale to se tam jen sotva dostanu;-)

1 0
možnosti
Foto

I69v82a25n 65M37a54r82e29k

5. 11. 2017 9:08

Též u nás p.Šindlauere chodím obdivovat stavební dílo. Zářez tratě hluboký 10-15 dlouhý 400 metrů a z vytěžené zeminy před ním stejně vysoký násep . . . .A to všechno ručně . V tom zářezu je kupodivu rozvodí. Jedna strana teče na Slovensko do Váhu a druhá do Moravy . . . . V Dunaji se ale nakonec vody stejně "setkají".

Jinak fascinují mě Vaše obrazy,na tom prezentovaném obrázku je dvašestdvojka, tak na ní (na stodevadesátčtverce) jsem v šedesátém devátém začínal svou kariéru jako fíra.

Mějte se hezky , za chvíli valím do Zlína,na velkou výstavu žel. modelů. Poobědě z ní snad pověsím pár fotek na k-report. . . "Trať Vlára a okolí" . R^

2 0
možnosti
Foto

Mně se, Ivane, líbí ta Vaše profesionální hantýrka. "dvašestdvojka, tak na ní (na stodevadesátčtverce)".

Mně se přihodilo něco podobného, ale v jiném oboru. Měl jsem v roce 1990 v Amsterodamu školit jednoho šéftechnika z Blavy (v hantýrce Bratislava) a vyzvedával jsem ho, se svým žiguličkem na nádraží.

Už dlouho jsme si tykali. On bol Karolko a já Jirko. A jak jsme projížděli městem, tak Karolko náhle zvolal: "Jirko, tlačiareň".

Já se podivil, co se děje a až pak jsem si všiml čtyřčíslí na SPZ toho auta: XXX3203, přičemž 3203 byl velmi oblíbený model řádkové tiskárny. Mimochodem, geniálně zkonstruované tiskárny.

1 0
možnosti
Foto

Přesněji řečeno, ti pracovitější byli....Těžko se dá uvěřit tomu, že by nějaký současný stavitel nalákal někoho dnešního na nábor takovéto stavby, kdyby nabíraní měli perspektivu, že to budou dělat jen lopatou, kolečkem a ve sváteční chvíle volským potahem.:-)

0 0
možnosti

Já bych do toho šel i dnes, aspoň bych si mimoděk zlepšil fyzickou kondici. Horší by to už tak po týdnu bylo s kondicí mentální.

2 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,66
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik