Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pobavil jste nás hodně, jak vidno z diskuse. R^

0 0
možnosti
Foto

R^;-Duž dlouho jsem se tak nezasmálaR^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

asi jsem malo zlobila, anebo uz se za meho mladi zacaly menit casy

1 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 3. září 2017

Šindlauer navrhl zvýšit učitelům počet zubů z 32 na 48 a tím jednak překročil nosnou kapacitu dásní o 50% a jednak zcela rozvrátil teoretické principy stomatologie.

6 0
možnosti

... a navíc předmětný návrh opsal z pokynu ministerstva školství.

3 0
možnosti

Jojo, takové vzpomínky nám zůstávají, dokud paměť slouží;-D Až já jednou napíšu, co jsem si vyslechla v hodinách matematiky, fyziky, chemie, následně v chemických laboratořích! Nejhezčí, co jsem kdy měla v sešitě poznamenané bylo od profesora chemie: Tento příklad jste studentko opsala od svých kolegů, nepředpokládám, že byste na tak složitou rovnici přišla svým slabým uvažováním! Proto vám píši nedostatečnou...( ano, opsala, absolutně dodnes nevím, co jsme to v té laboratoři vlastně tvořili za akci a následnou reakci;-D)

A tak stojím u plotny a akčně se podílím na dušení vepřového a těším se na následnou reakci...;-)

Hezkou neděli :-)

0 0
možnosti

ad a) žák, který neopisuje, měl by být prohlédnut psychiatrem. Což platí i v rodě ženském.

ad b) kdepak, dnes mě nevyprovokujete. Naopak, měl jsem kulinářsky vynikající oběd, ale poněkud komplikovanějšího názvu, tak že už si nepamatuju, co jsem to vlastně žral.

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DR^ Hezký!!! Karma. Už dlouho jsem se takhle krásně a od plic po ránu nezasmál. Jo a taky jsem procvičil mozkové závity vzpomínáním na svá školní léta.

3 0
možnosti

Však neděle má být dnem příjemného odpočinku a rozjímámí!

1 0
možnosti

No, myslím, Zdeňku, že tvá kreativita, coby žáka, neznala mezí. Bohužel, zůstala tak nějak nepochopena:-D:-D

Dnešní učitel je prakticky bezzubý. Ten nemůže vůbec nic.

Díky za školní vzpomínku. Škola moje hobby tedy fakt nebyla:-))) To potupné zkoušení neznalostí u tabule, mě uráželo:-D:-D

2 0
možnosti

Ja jsem zase takové číslo nebyl, spíše šedivý průměr.

Bezzubý učitel? Strašná představa ...

1 0
možnosti
Foto

hezký;-DPuškin v LeningraduR^;-D

Náš matikář by měl dneska popotahovačky. Na holky řval... tě za tuhle kravinu prodam do turecký země:)

3 0
možnosti

Když jsem to před týdnem psal. tak jsem vzpomínal, jestli si tehdy někdo z žáků nebo P.T. rodičů stěžoval na újmu na psychickém stavu, na osobnosti a podobné pitominy. Samozřejmě - neprotestoval nikdy nikdo. Naopak, rodičové tehdy často dokončovali výchovnou práci, pokud byl pedagog příliš měkký.

2 0
možnosti
Foto

Podle popisu Vašich prohřešků byste byl v očích dnešních učitelů ohodnocen pouze jako "mírně nezvedený žák", stávají se i horší věci...8-o

No zuby mám, zaplaťpánbůh, zatím ještě všechny svoje, třes v rukou v normě a tiky taky dobrý - ale asi to bude tím, že působím ve školství pouhých patnáct let. No uvidíme...;-)R^

1 0
možnosti

panečku - patnáct let ve školství, jak se to vůbec dá vydržet? To já bych po tolika letech učitelování už dávno byl v blázinci!

0 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik