Diskuse

Jsem s mobilem aspoň na úrovni A1?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Velmi hezký článek a bohužel pravdivý, zejména když se snažím napsat sms, tak klovu jak vrána - sorry andulák.

Mám všechny Vaše knihy a zrovna včera při průjezdu stanicí Česká Lípa střelnice jsem si říkal, že jsem už dlouho nic nečetl. Kdy se můžu na něco těšit?

:-)

0 0
možnosti

pro mne je sms taky hotové utrpení, byť jej páši bez háčků a čárek ...

V březnu vyšel Prasákův deník, něco dalšího až tak po 2020

0 0
možnosti
Foto

Vím, že na to asi nevypadám, ale mám chytré mobily ráda. A Vám tu A0 nevěřím :-))).

1 0
možnosti

Jak - nevěříte? Pták poletuje, kdežto mobil leží jak lemra - toto poznání na úroveň A0 zcela postačuje.:-P

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, pobavil jste při neděli;-)R^

1 0
možnosti

no vždyť neděle má býti dnem oddechu a úsměvu, ne?

1 0
možnosti
DV

D41a53v32i85d 63V77l97k

2. 7. 2017 10:31

;-D díky.mám někdy pocit ,že moje děti jsou na úrovni šéf vývojář a já andulák.Ale pobavil jste mě.R^

3 0
možnosti

Super, Zdeňku!

Zn.koupím anduláka!:-D :-D :-D

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkný, ale třeba pro personalisty pro řadu profesí by ta jednička (debil) mohla být doporučení - zaměstnanec si pak v práci nebude místo práce nebude hrát s mobilem. I když to moc nepomůže, protože když to bude ulejvák, tak pracovat moc nebude mobil-nemobil.

0 0
možnosti

přesně tohle jsem paní personální říkal ....

0 0
možnosti