Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každopádně měl Jarda z vaší party nejvíc rozumu. Podlézat vlakovou soupravu, s jízdním kolem k tomu 8-o. Gratuluji, že jste se té padesátky dožili R^ :-)

0 0
možnosti

Už si pochopitelně podrobnosti nepamatuju, ale mám dojem, že milý Jarda si tehdy nechtěl nové kolo poškrábat vláčením po kolejnicích a štěrku ...

a propos, s odstupem doby, shrnu-li prožité, obdivuji mé rodiče, že se tehdy po seznámení s našimi mnoha dalšími skutky neocitli v blázinci.

0 0
možnosti
Foto

:-)Pěkné,jako vždyR^ a mimo téma: myslíte,ze se nám někdy podaří se na té Střelnici setkat?:-)

0 0
možnosti

to bych tedy taky rád věděl. Ja ostuda tam byl naposled někdy v září

0 0
možnosti

A kterou, že jste si to vlastně zpíval??

..díky za pobavení a užívejte nedělního sluníčka;-):-)

1 0
možnosti

"au au au, au au au au - do hlavy ne!" od Ivana Mládka.

Sluníčko už nechci ano vidět, neb po včerejší prosluněné horské túře mám rypák červený, že by jeden tipoval spíše lihovar než přírodu. Nicméně Vám příjemné nedělní odpoledne!

1 0
možnosti

No, a já se k téhle tvé perle dostávám až teď, i když jsem to ráno kontrolovala, jestli dostanu svou oblíbenou "dávku":-D Ale stálo to čekání za to. Moc hezké! Díky!

0 0
možnosti

Dávku? Nikomu jsem nic nedal. Všechno zapřu!:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdeňku, hezky jsem se po ránu pobavil a hlavně znám reálie vyprávění, taky jsem rád chodil do "kováku", ale cestu z Č.L. do Bakova jsem na nákladním voze neabsolvoval.;-D

0 0
možnosti

Ahoj Tome, no vono já už jsem v Lípě nákladní vlak neviděl, ani nepamatuju ...

0 0
možnosti

tak nechtˇ úsměv dlouho vydrží!;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeňku, neskutečně jste mě po ránu pobavil;-Da je fakt, že já si nejen pořád zpívám, ale i mluvím (ovšem sama pro sebe) Krásnou neděli vám přeji a hlavně pohodu a úsměv na rtech;-)

0 0
možnosti

to já si sám pro sebe dokonce i přemýšlím, občas tak hluboce, že mě někdo musí vzbudit.:-). Vám nápodobně hezký zbytek neděle; já tu moji víceméně proválím, poněvadž včera jsem se nachodil a najezdil až do úplného zblbnutí (takřka doslova):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,16
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik