Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdendo, až do dneška jsem prožíval traumata z toho, že své kusy oděvu mám uspořádány do tzv. akademického pořádku. Díky Vám vidím, že je to standard. Ovšem pokud by po mně někdo chtěl, abych si vzal bleděmodrou bavlněnou košili, byl bych v koncích. V těch ostatně jsem pokaždé, když po mně někdo chce, abych si na sebe vzal košili. Protože vybrat ze všech dvou s přimhouřením obou očí i kuřího oka na levém chodidle nositelných košil je nesnadná operace i pro profesionálního informatika.

3 0
možnosti

Ale vždyť je to jednoduché, kterou košili vybrat - přece tu, která se zdá méně pomačkaná, a která má více knoflíků ....;-)

1 0
možnosti

Nesnáším na mužích růžové košile a mandlově zelené obleky! Taková Vasilova pomsta, ta dělá z prďolů pořádný chlapy!! R^R^;-D

Hezkou neděli:-)...a dneska peču kuřátko ;-)

1 0
možnosti

Náhodou, já občas růžovou košili (přesněji řečeno bílou s červenými kostičkami) občas nosím, když už jiná není čistá - a žiju.

I Vy provokatérko, proč mi skoro vždycky, že cosi pečete? Jak se potom já chudák dítko mám soustředit na poněkud méně světový oběd ?!?!

1 0
možnosti
Foto

J31a13n10a 59M24a85j96o24v75á

14. 5. 2017 10:29

Zdeňku, Zdeňku....trochu jsem z vašeho článku zkusmo přečetla svým Honzům...a oni už pět minut řeší, jak je to s tou Žitavou....

Zato, když jsem ve středu zaujatě vznesla dotaz, proč má otec (s pupíkem) na sobě svetr synka (vychrtlého), dívali se na mne nechápavě oba.!

x

Nejste vy něčím spřízněni?

0 0
možnosti

No ... jsme. Vono je to fakt poznat?:-)

0 0
možnosti
Foto

báječné čtení k nedělní snídaní a slunnému ránuR^

1 0
možnosti

Navíc, čtení je v přiměřeném množství zdravé. Nechť dobrá nálada vydrží!

0 0
možnosti

;-DV;-D Tédy, to je probuzení! Zdeňku, ty fakt nezklameš. Otvírám po půl osmé blog s tím, zda bude pro neděli naladěno:-) A vždycky je to s tvým článkem super.

Tu šatní a doplňkovou krásnou sbírku ti skoro závidím! No, kdo to má?R^

Díky, žes nás nechal nahlédnout!

4 0
možnosti

a to jsem ještě k tomu nedal fotku! Ačkoli .... to máme hezkou neděli, že?

2 0
možnosti
Foto

;-DR^ Ještě, že je smích tak zdravý, dopřála jsem si ho po ránu vrchovatě!

3 0
možnosti

Nu aspoň Vám neděle hezky začala, tak přeji i příjemný zbytek:-)

2 0
možnosti
Foto

Pobavil jste značně, karma....;-D

4 0
možnosti

Velmi rád. Každý den by přeci měl začínat nějakým pobavením:-)

1 0
možnosti

R^;-D Dostlačil jste mě po ránu ke smíchu;-D

Hlavně "Do rakve", "Leninka" a "Humuska"

3 0
možnosti

Děkuji! Zkrátka my muži se ve svém čurbesu dokonale orientujeme, že? Mimochodem leninka, jsouc vržena na způsob létajícího talíře, rovněž výborně létá.

1 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik