- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdeňku, ten text - to je bludiště na Petříně v textové podobě? Nikdy by mě nenapadlo, že se to dá takto vyjádřit!
Inu, jak se tak říká: cesty páně jsou nevyzpytatelné, a blbost kvete permanentně...
Marie, ten text kurzívou je můj; zjednodušil jsem si původní článek do výcucu - jednak abych si ujasnil, co chtěl básník říci, jednak si dal dohromady vazby a skloňování podstatných a přídavných jmen, v čemž originál textu poněkud kulhal.
Zdravý rozum se rovněž, zdá se mi, vytratil. Byli jsme cosi-kdesi řešit kvůli šikaně ve školách. Najímají se štáby psychologů, speciálních pedagogů, výchovní poradcové absolvují školení o třech stupních...pro žáky se chystají zážitkové aktivity, aby věděli, jak je šikanovanému...
No a když se vrátím o kousek zpět, tak by to řešilo zjištění třídního učitele, zážitková aktivita v podobě hodiny tělocviku po škole a rázná či ráznější výchovná diskuse v rodině. Mám dojem, že to pomohlo účinněji.
za nejúčinnější a pro praktický život nejprospěšnější já osobně považuji metodu jistého pana učitele pracovního vyučování, jež zněla: "Ježišmarjá, zastavte všichni stroje a pojďte se podívat na toho vola, co to tady dělá!"