Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeňku, pro mě byl horor vyplňovat dotazník ve škole...počet sourozenců. Bylo a (stále je) nás sedm a chyběly tam kolonky pro takový počet. Tehdy jsem se jako dítě styděla, dnes jsem na to hrdá;-)

0 0
možnosti
Foto

J14a90n34a 78M30a20j55o94v26á

19. 2. 2017 11:31

Uf, to je na mne složité, odcházím dostudovat do vědecké knihovny a kdybych se příští týden neozvala, ještě tam jsem :-)

0 0
možnosti

jé, to bych taky chtěl, bádat ve vědecké knihovně! Neznám lepší oázu klidu.:-)

0 0
možnosti

Zdeňku, děkuji pěkně za obohacující článek. Informace v něm obsažené jsou tedy velmi zajímavéR^

0 0
možnosti

že jo? Musíme se holt pořád vzdělávat, abychom nebyli za brzdu lidstva:-)

0 0
možnosti
PK

To je pořád obav co budou lidé dělat až je vytěsní robotizace. Takových neprobádaných oblastí jako je Vámi "kritizovaný" gender ještě je;-D

0 0
možnosti
JN

J43i11ř52í 70N60o14s62e36k

19. 2. 2017 8:30

A roboti budou mít taky volbu pohlaví? Pak by té práce moc nenadělali,protože by přece museli demonstrovat za svá práva a za práva na práva....:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,37
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik