Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J81a27n 98P38a56l97l24a58s

11. 12. 2016 16:32

Dobrý večer, parádní nápad. Jen jsem v titulku omylem četl „lesní kanci“. Asi se budu muset nad sebou zamyslet.

2 0
možnosti

Inu - kanci v kanclu - to se pak snadno zamění;-)

3 0
možnosti

Vykouzlil jste mi při čtení úsměv na tváři a já Vám za to děkuji, kolego:-) Mám ráda pohádky, tato je dozlatova vypečená, ne-li přímo vykutálená. A voní ;-)

R^V

...hezkou neděli;-)

1 0
možnosti

Děkuji, i Vám hezký zbytek svátečního dne!:-).

1 0
možnosti
DS

To se Vám, Zdeňku, moc povedlo. Hezká představa:-).

1 0
možnosti

Jo, jo - kdo si hraje nezlobí, že Zdeňku?! A ty to umíš skvěle. Ten lesní kancl se ti fakt povedl. Ano, příroda především!:-)R^

Dík za pěknou nedělní pohodu!R^

1 0
možnosti

Rádo se stalo. :-)Jdu si hrát do kuchyně (mytí nádobí po včerejšku a podobně).

0 0
možnosti
Foto

J52a34n82a 22M33a40j51o45v45á

11. 12. 2016 8:57

Leni kancl...geniální myšlenka. Jen chce, koukám, ještě v závěru malinečko dotáhnout :-) R^

1 0
možnosti

Jistěže. V dubnu se má začít stavět nová správní budova.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,22
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik