Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Děkuji za článek, je nádherný a ač mám Šumperskou dopravku už víc jak 30 let za sebou, tak jste mi připomněl naše tehdejší "odborné" diskuze... R^

0 0
možnosti

Rád. V rámci objektivity podotýkám, že já u toho v drážní třídě nebyl, znám to jen z líčení kamarádů ... nicméně i naší strojařské třídě bývaly diskuze podobné "odborné" úrovně

0 0
možnosti
VK

Zdenku, super text, díky za veselejší večer, Víťa, Zítra na šichtě něco z textu aplikuji

0 0
možnosti

no jo, ale čtyřka osmej stupeň nemá, R 372 a hradlo Rakoviště již neexistují, krajan je v drážním nebi - tak jen snad, že by ještě maňasy byly tak dlouhý, aby vzadu dělaly hranice ? ...

0 0
možnosti
BD

Ano - A vo tom to je !

1 0
možnosti

Což takhle dát si..větičku Vlk nese domovníkovi psaní?? ;-)

Krásně jste to napsal, přesně tak krásná umí být věda matematická. Pro někoho, kdo má na části mozku, které se říká "technické myšlení" otápek, naprosto nepochopitelná, krutá, nenáviděná...přesto uznávám, že je matematika Královna všech věd. Já bych jí tak ráda sloužila, ale jaksi nemám potřebné kvality:-/

Můj děda říkává "blbéch je dost, buďme chytří!" Tak ráda bych mu vyhověla...ale jsem jen ženská...:-( Tak já jdu k té plotně, už je čas!

A hezkou neděli V

3 0
možnosti

no jo, takhle třeba ta matika vypadá zábavně, ale nevzpomínám si, že když jsem kdysi zápasil s počtem integračním, že bych u toho nějak řičel radostí. Ostatně tomu odpovídaly i moje výsledky ...:-/

1 0
možnosti
Foto

Já mám nejraději tuhle úlohu:

Vlak jede rychlostí 120 km/h. Za jak dlouho tam bude?

:-)R^

6 0
možnosti

...a jakou, že to má hmotnost??;-D

1 0
možnosti

Zdeňku, tak toto snad předčilo i oblíbený starý film Škola základ života!:-D

A parádně jsi to napsal!

To je zase prima nedělní ráno!:-))))

Díky moc!

4 0
možnosti

Rádo se stalo. Ale chyběli mi v tom článku Holous a Čuřil.

1 0
možnosti
JH

Skvělé. V tom současném politickém tajfunu nádherné osvěženíR^:-)

5 0
možnosti

A je nás, osvěžovačů, naštěstí ještě docela dost:-)

0 0
možnosti
Foto

Hned jsme si vzpomněla na Vlaďu, to byl jeden génius v naší třídě, který vyrušoval podobnými poznámkami! Nikdo mu však neoponoval, nikdo tak chytrý už tam nebyl. Proplul se samými jedničkami, aniž by se nějak zvlášť připravoval. Jinak, ty úlohy o pohybu, o směsích, o společné práci... děckám nahánějí hrůzu, ale právě zde se pozná, kdo umí a kdo neumí logicky myslet. Kdo umí, sestavení několika lineárních rovnic už není žádný problém. Kdo nezvládne toto učivo základních škol, jak má potom zvládnout maturitu? A kolik jich takových je!

3 0
možnosti

čili Vláďa byl typický primus třídy (jak kdysi definoval Jaroslav Žák: primus je mladý muž, jenž se vůbec neučí, všechno umí ...) :-)

0 0
možnosti

no a právě proto se občas snažíme psát:-)

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji Vám, právě jsem se pobryndal ranní kávou, tak jsem se řehtal...skvělé...R^R^R^!

3 0
možnosti

Děkuji a doufám, že jste neutrpěl nějakou velkou škodu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik