Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je jasný! Přeci poslat šéfa do pr....acovního procesu a hodit si dvacku na kanape v jeho kanclu!!;-)

R^

...a hezkou neděli :-)

1 0
možnosti

ale no tak! Ja musím vydržet ještě nějakou tu pětiletku do důchodu!:-)

Taky přeju hezké nedělní odpoledne!

1 0
možnosti
Foto

J50a88n82a 76M64a42j55o57v59á

2. 10. 2016 11:09

Těšila jsem se na vášnivé prosazování gaučů, kanapátek a hamak v továrnách a dílnách a vy na mne s výživology. Odcházím smutná uvařiti, abych nakrmila svůj nedělní dav a už teď vidím ten naducaný polštářek na gaučíku, kam si ukládám hlavu bez výčitek svědomí, neb ve stejném čas (elektricko-vodňo-automaticky) myji nádobí.

0 0
možnosti

náhodou buďte ráda, že jste uložila hlavičku - já vykonal v zásadě tytéž činnosti jako Vy a místo polštářku jsem musel ještě táhnout do OBI a koupit přiblblou předraženou poličku.

1 0
možnosti
Foto

Oběd v kantýně vskutku není podle rad výživologů a většina z nich by jej nepřežila. Já proto postupuji obráceně. Sním všechno najednou.

2 0
možnosti

ale musím objektivně poznamenat, že v naší kantýně denně jeden kytkožroutský oběd v nabídce je. Akorát že je pod prahem vnímání nás masožroutů.

2 0
možnosti

Tak to nebyl dobrý nápad od šéfa!

Ale teď už je jasné, cože způsobilo na polské straně zděšení z kouřma (a divného odéru). Patrně to bude to vaše pracovní nasazení!:-D

Počkej až to praskne, to se nedoplatíte!

1 0
možnosti

my nic, my muzikanti, respektive zaměstnanci. To prosím pan šéf.:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,45
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik