Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A53l67e29š 37P65r60a68g29e88r

15. 7. 2016 17:25

ano karma, to je tak, že se začne politicky myslet... děkuji za článekR^

0 0
možnosti

děkuji. Už ji skoro neunesu ....;-)

0 0
možnosti

M88i94l49a81n 62R79y83s10k11a

12. 7. 2016 14:38

No ono to jde ještě mnohem dál. Dříve se považovalonapříklad za správné, když děti měly doma nějaké pracovní povinnosti, napříkladúklid, či mytí schodů. Bralo se to jako součást správné výchovy. Dnes, kdyby seněco takového zjistilo, by rodičům vedle veřejného zostuzení hrozilo zřejmě itrestní stíhání za zneužívání dětí... Společnost (nebo jen politici?) se prostěrozhodla, že se děti nemají ničím zatěžovat a pak se všichni diví, že kdyžvyrostou, mnoho z nich dále nechce být absolutně ničím zatěžováno. Kromě zábavysamozřejmě. Naštěstí státní represe zatím nedošla tak daleko, aby si nakoneckaždý nemohl vychovat své děti podle svých zásad. Zatím... Zdraví Tě kolega zVŠST a spolupracovník z chmelové brigády v Dušníkách(http://miloslavjerabek.blog.idnes.cz/). Přeji Ti aspoň na dálku pevné zdraví asamé radost přinášející vláčky...

3 0
možnosti

A hele! Vono už je to teda jednatřicet let, ale přece jen - zdravím Tě! Dušníky si dodnes moc dobře pamatuju, ostatně - pro jistotu jsem si to místo i kdysi tak trochu zapsal: http://sindlauer.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=251947

Měj se moc dobře!

0 0
možnosti

Tak jste mě pobavil i potěšil. Pobavil proto, že to, co jste napsal, jste napsal svižně, s mně lahodící přiměřěnou dávkou humoru a velmi čtivě. A potěšil proto, že tak to cítím i já. Musím se poohlédnout po dalším, co jste napsal. Těším se na čtení. R^

3 0
možnosti

Poděšení na mé straně (slovy pana Kaplana od Leo Rostena). ;-) Čtivé to možná je, neb raději čtu než píšu ...

0 0
možnosti

... možná je to proto, aby se děti naučily brát život v kleci jako něco přirozeného - až zase spadnou šraňky, ani jim to nepřijde...

... skvělý článek R^

5 0
možnosti

bohužel, nejen děti ....

:-)Děkuji

0 0
možnosti
Foto

Jako třináctiletý skaut v devadesátých letech jsem měl sekeru, nůž, sirky. Můžou to mít děti i teď?

3 0
možnosti

může-li se dítě prokázat platným prohlášením o shodě sekerky se všemi zákonnými předpisy, pak sekerku mít může. :-P

3 0
možnosti
Foto

J73a23n30a 41M52a60j46o13v41á

10. 7. 2016 23:31

To jste zas napsal excelentně.. úplně cítím ty puchýře a ramena otlačená od popruhů krosny...díky.

(Jo, a byl jste dneska u nás na návštěvě...vykukoval z televize. Skoro jsem Vám šla kafe uvařit R^)

3 0
možnosti

já puchýře moc nemíval, zato jsem asi tři týdny chodil s modrýma nohama od jakýchsi méně zdařilých ponožek. S tím bych ostatně v televizi možná měl úspěch daleko větší:-P

2 0
možnosti

K69a11r52e62l 20J94a30n70d39a

10. 7. 2016 23:10

Jéje, málem jsem na to už zapomněl.. Stará hlava a nová doba...co nadělám

0 0
možnosti
  • Počet článků 545
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 1387x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik