Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy jste tak normální člověk, až to působí v této době a společnosti nenormálně! Vítejte v klubu požitkářů sekaných, vlašáků a řízečků od panímámy!! ;-);-DR^

1 0
možnosti

To musím říct mému psychiatrovi, že hned dvě čtenářky během jediného půldne mi napsaly, že jsem normální! Ten bude čubrnět!:-)

2 0
možnosti
Foto

J44a88n57a 15M83a62j21o19v19á

14. 2. 2016 11:26

Snídali jsme bábovku a palačinky a chlebíčky a štrúdl...a k tomu jsem četla vaše amarouny. V kombinaci to docela šlo -).

0 0
možnosti

Tak jsem si v rámci zdravé výživy dala k ranní kávě jednoho "provokatéra Zdeňka", a má duše i tělo přímo jásá!

Takže díky:-)R^

4 0
možnosti

Prosím:-)Já právě nuceně posnídal nějakou "inovaci", pročež jdu do lídlu pro nějakou osvědčenou "provokaci"

1 0
možnosti
Foto

Trochu mi to připomnělo naši vojenskou kuchyni, kde nás občas krmili něčím, co vypadalo jako rozemleté Rudé právo zalité karbolkou. :-)R^

1 0
možnosti

no, kdyby se to obalilo ve strouhance a pěkně osmažilo ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,88
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik