Diskuse

Blog o ničem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

To by mne tedy zajimalo, kolik % blogeru zde pise o nicem. Ale mnozi z nich jsou znami, a nejen jako blogeri. I z minulosti na seznamech ministerstva vnitra.

0 0
možnosti
Foto

Vůbec nic k jídlu? Jestli vy nejste krapet zmlsanej, vždycky je NĚCO v lednici, z čeho se dá udělat něco poživatelného. I kdyby tam měla být jen marmeláda, nebo kus sejra:-)

S tím mě rozčilujou naši haranti, otevřou lednici a se slovy:"Tady nic neni" ji zklamaně zavřou. A já řikám:" jaktože nic? Je tu máslo, sýr, marmeláda, vejce...Neumějí mluvit v rozvitých větch:" Není tu nic, na co bychom měli chuť"

:-))

1 0
možnosti

fakt! Už navečer jsem trpěl jako zvíře, poněvadž tam byla akorát zmrzlá voda v petce a prázdný futrál od vajíček ...

1 0
možnosti
MS

Kdyby se "nic" nahradilo jedním jadrným českým ekvivalentem, dalo by se o tom pojednat mnohem šířeji. :-)

0 0
možnosti

Ježíš, nenavádějte ke zdanění nic, nebo hned zatím je napadne zdanit velký kulový, a toho je vlastníkem kdekdo.:))))

Za blog - palec nahoru!

2 0
možnosti
Foto

"Nic"  může být i podmínkou spokojenosti, rozmrzelosti,  krásy, nebo i nevkusu.  Například, když žena nemá  nic na sebe.  Některé to tvrdí stále.  ;-)

2 0
možnosti

ono takové "nic" dokáže člověku i pěkně potrápit život. Aby pak nakonec zjistil, že vlastně o nic nejde :-)

1 0
možnosti
Foto

Nic se dá experimentálně získat tak, že obtížíte osla zátěží až padně umořením. Pak tu zátěž rozdělíte na sto stejných kousků a můžete je začít prodávat za 60 Kč. :-)R^

4 0
možnosti

Pokud je ale osel dražší než 6000 Kč, tak se experiment jeví ekonomicky ztrátový.

2 0
možnosti
Foto

Tohle že má být žvanění o ničem ? Tak krátké ? Vy se v politice neuživíte Rv

0 0
možnosti

no vždyť jsem psal, že už musím jít koupit jídlo. Já politickou kariéru již mnohokrát projedl.

0 0
možnosti
Foto

Jsem na tom s matematikou hůř než vy, přesto (nebo proto?) mě už dlouho vrtá hlavou, že můžeme nic násobit čímkoliv (a cokoliv ničím), a pořád (ne)máme nic. Obdobně lze nic dělit čímkoliv, a pořád je výsledek nic. Naproti tomu nelze cokoliv dělit ničím. Připadá mi to nelogické. Jinak se mi zdá, že jste dost trefně odhalil některé taje ekonomických teorií (o praxi nemluvě). Zajímalo by mě, jak by se se zpoplatněním ničeho vypořádali zastánci zlatého standardu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,88
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik