Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J57a90n59a 79M26a57j55o47v75á

20. 7. 2014 12:53

Moc povedeně napsáno, díkyR^

0 0
možnosti
AO

A40l36e97n42a 20O92u33z60k58á

20. 7. 2014 10:05

No báječné. Je super vnímat, že máš pořád dost humoru. Nádhera. A ještě vymyslíte i další trucaře...:) PS: dovnitř té budky trucky tě nepustili? Já jen, že vidět obsah by bylo možná zajímavé... :)

0 0
možnosti

Ptal jsem se "budko, budko, kdo v tobě přebývá?", ale bezvýsledně. A bez svolení majitele trucovny přeci cizí trucovnu navštíviti nelze. Ostatně, spíše jsem čekal, zda z toho kukuřičného pole nevyběhne nějakej rozvášněnej kanec.:-)

0 0
možnosti
PJ

a just na truc dám karmu! (ostatně jako vždycky...)

0 0
možnosti
Foto

Já se tuhle v trucovně zapomněl s jednou trucantkou.

Zůstal mi po ní jen truc flek na krku... :-)

1 0
možnosti

no vidíte: trucantka -  to mně nějak nenapadlo. A jak by to tedy vlastně bylo pro všechny rody? Muž = trucnat; žena = trucantka (nebo trucajda?) ; dítě = trucadlo? trucandlo? trucantrdle? trucanťátko? trucátko? ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,67
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik