Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Musím oponovat. Žijeme ve 21. století a všechna vyúčtování mi chodí elktronicky.

Pak jsem docela rád, když jsou podrobná a můžu je zkontrolovat a vyhodnotit, kde se případně dá ušetřit. Takže blogu Rv

Jo, ještě jsou navíc zadarmo.

0 5
možnosti

Inu, jste šikula - gratuluju. To já zaostal u toho papíru. Zdravím, ZdŠ

7 0
možnosti

Já taky u papíru, protože do všech těch vyúčtování a elektronických přístupů postupně zapomínám hesla a nechce se mi někde vyběhávat nějaký nový, kromě toho na tom mlionu papírů s pěti miliony malinkých čísílek vůbec netuším, co co znamená, takže se jen podívám nakonec na to největší číslo, kolik máme doplatit, to doplatím a nazdar. Mě kdyby chtěli okrást, tak směle do toho, já vůbec netuším, kolik stojí elektrika a jak se cena skládá z nějaké silové a dopravy nebo co, prostě vůůůůbec nechápu, zaplatím a je to. Až na to nebudu mít, tak to budu řešit, zatím to bylo vždycky pár korun, takže dobrý:)))

0 0
možnosti
JH

Mohl byste prozradit, jak se dá podle nesmyslně podrobného vyúčtování ušetřit?

1 1
možnosti
RO

Dřív chodily zadarmo papírový.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 546
  • Celková karma 18,89
  • Průměrná čtenost 1384x
Jsem relativně zachovalý daňový poplatník, vybavený jednou manželkou, dvěma dítky, šesti křížky v baťochu na hřbetě, jakož i dvaceti nadnormativními centimetry a kilogramy; dlouholetý technik strojař; zvědavý čtenář; příležitostný pisálek a kreslíř pro radost; občasný tramp a osamocený tulák; předposlední cestující na trati Kamenický Šenov - Česká Lípa, milovník krajin všeho druhu, železnic, češtiny a srandy. O věcech veskrze železničních jsem vypotil asi tisíc obrázků, šest knížek a sbírku statí, třeba tady: http://www.zelpage.cz/?story=1&autor=7675

 

Seznam rubrik